۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۴۰۴
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان تأکید کرد؛

برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد بصیرت بخش باشد

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت تقویت محتوای برنامه های کانون ها در جذب جوانان به مساجد، گفت: اجرای این برنامه ها باید بصیرت بخش بوده و زمینه خنثی سازی هجمه های فرهنگی را فراهم کند.
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی بعد از ظهر امروز  در نشست هماهنگی اوقات فراغت که در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: کانون ها می‌توانند نقش بسزایی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان ایفا کنند.

وی با بیان اینکه اوقات فراغت دانش آموزان فرصتی مناسب برای جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است، عنوان داشت: با جذب حداکثری جوانان که از برنامه های مهم  کانونها است، در جهت ارتقای اخلاق و امنیت در جامعه گام برداشت.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه کانون ها هر سال در اجرای برنامه های اوقات فراغت مساجد ایفای نقش می کنند، اظهار داشت: با برنامه ریزی و نیازسنجی باید در جهت غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تلاش کرد.

وی به اهمیت برنامه ‌های فرهنگی و هنری برای جذب جوانان به مساجد اشاره و عنوان کرد: این مهم باید مورد توجه اعضای ستاد و مدیران کانونهای فرهنگی و هنری مساجد قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به وجود آسیبهای اجتماعی و تلاش دشمن برای رواج این آسیبها، خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های متنوع در کانونها باید نسل جوان را در برابر این آسیبها مصون ساخت.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه برنامه های پربار و متنوع در کانونهای فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: محتوای برنامه های اجرا شده باید در تقویت بصیرت افزایی جوانان مؤثر باشد.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه باید از فرصت اوقات فراغت برای بصیرت افزایی و مقابله با توطئه های دشمنان استفاده شود، گفت: در این راستا می توان نسل جوان را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.

وی در پایان خطاب به مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد بیان کرد: مدیران و اعضای ستاد اوقات فراغت با ارائه راهکارهای مناسب و برنامه های مفید در راستای تبیین شعار سال و بصیرت افزایی بین جوانان و نوجوانان تلاش کنند./9459/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات