۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۴۹۲۳۷۵
امام جمعه بیرجند:

نگاه فرابخشی و توان افزایی به بخش خصوصی لازمه توسعه است

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سرمایه گذاری را باید در بخش های مختلف استان که دارای پتانسیل های خوبی هستند سوق داد، گفت: نگاه فرابخشی و توان افزایی به بخش خصوصی لازمه رسیدن به توسعه است.
امام جمعه بیرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر امروز در نخستین کنفرانس ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در حوزه صنعت خراسان جنوبی، اظهار داشت: هیچ گاه بدون سرمایه گذاری نمی توان به تولید دست پیدا کنیم از این رو باید به موضوع سرمایه گذاری اهمیت داده شود.

وی گفت: در صورت اهمیت دادن به تولید می توانیم به ثروت های خوبی برسیم و از این ثروت ها نهایت استفاده را می توان کرد، جامعه ای که فقیر باشد نخواهد توانست به کمال برسد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه سرمایه گذاری را باید در بخش های مختلف استان که دارای پتانسیل های خوبی هستند سوق داد، افزود: نگاه فرابخشی و توان افزایی بخش خصوصی لازمه رسیدن به توسعه است.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی بیرجندی با بیان اینکه منابع طبیعی در استان نیز نیازمند توجه ویژه است، تصریح کرد: تولید، اشتغال و ثروت مورد توجه در جهان است، لازمه توسعه در کشور ثروت است.

سید علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی نیز در این کنفرانس گفت: تامین آب شرب استان خراسان جنوبی تا 35 سال آینده انجام شده است و آگهی مناقصه خرید تضمینی آب منتشر شده است.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین دولت در سال های گذشته برای ایجاد ثبات در بازار تلاش های بسیاری کرده است، اگر این ثبات در بازار نباشد به طور قطع شرایط برای سرمایه گذاری سخت می شود./202/880/ب1

ارسال نظرات