۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۴۹۲۳۵۰
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۱۰)

شهیدی که معلم عشق و معرفت شد

شهید حجت الاسلام سید محمدمهدی هاشمی نژاد از دلاورمردان سپاه عشق دیار معرفت است که خط سرخ شهادت را با خون پاکش طراوتی دوباره بخشید.
شهید هاشمی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت منتهای آمال عشاق طریق عرفان است و شهید بر قله رفیع معرفت ایستاده و جان در ره جانان می دهد تا جان دوباره ای یابد.

شهادت شهد شیرین وصال است و شهید باده عشق می نوشد و جام معرفت سر می کشد.

شهود یار جز از طریق شهادت میسر نیست و وصال معشوق جز با نثار خون ممکن نمی شود و این شهید است که سر می بازد تا به وصال معشوق رسد.

نبض عشق عالم در سینه شهید می زند و جریده معرفت صفحه به صفحه اش شرح حال عارفانه این منادیان عشق و معرفت است.

شهید حجت الاسلام سید محمدمهدی هاشمی نژاد از دلاورمردان سپاه عشق دیار معرفت است که خط سرخ شهادت را با خون پاکش طراوتی دوباره بخشید.

صفحه تاریخ دهمین روز از آخرین ماه تابستان سال 60 را نشان می داد که فرزندی از تبار عشق پای به دیار خاکی نهاد تا 34 سال بعد ترجمان صحیفه عشق و معرفت گردد.

سید محمد مهدی که تعلیم دین در حوزه را تا سطح خارج ادامه داد، معلم معرفت شد و درس عشق را در دانشگاه دفاع از حرم زینبی(س) به رهروان طریق شهادت آموخت.

این مربی مسلک عشق، در طریق عشق شیدا شد و شیدایی آموخت و در اقیانوس بی انتهای معرفت، ردای شهادت برتن کرد و شهد شیرین وصال معشوق به کامش نشست.

سوریه معراج و وعده گاه آسمانی شدن شقایقی از بوستان شهادت مجاهدان افغان شد تا دلاورمردی این اسطوره های عشق  بر تارک تاریخ بدرخشد.

22 اسفندماه 94 موعد پرواز مرغ عشقی بود که پروانه وار بر گرد شمع جانان گردید و در طواف معشوق شیدا شد و بال گشود و آسمانی گشت و پیکرش که معطر به شمیم شهادت بود در بهشت معصومیه(س) قم، آرامگاه عاشقان شهادت شد.

دُرّ سخن این حماسه آفرینان عاشق همچون خطی زرین راه عشق می نماید و طریق معرفت بر نقش خیال می نگارد.

شهید سیدمحمدمهدی هاشمی نژاد نیز در وصیت خود از عشق به مکتب می گوید و ادای دین به شریعت؛ گویا سخنش در گوش تاریخ پیچیده است و واگویه می شود:«در زمانی که گروه های تکفیری و وهابیت از سراسر دنیا کمر به قتل شیعیان بی پناه بسته اند، سزاوار نیست من به عنوان کسی که ادعای شیعه بودن دارم و ملبّس به لباس سربازی آقا بقیة الله الاعظم روحی له الفداء هستم، نسبت به این فاجعه بزرگ بی تفاوت باشم. حجت بر من تمام شده است و یقین دارم در این برهه از زمان، وظیفه من همین است که قصد انجام آن را دارم» /۸۷۲/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات