۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۲۳۴۰

برگزاری سلسله نشست های بصیرتی در مدرسه امام خامنه ای اهواز

حجت الاسلام رضاییان با اشاره به ضرورت بصیرت افزایی طلبه ها از برگزاری سلسله نشست های بصیرتی و تریبون های آزاداندیشی در مدرسه امام خامنه ای خبر داد.
بصیرت

حجت الاسلام رشید رضاییان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی اظهار داشت: در این اردوی دو روزه، 12 طلبه مدرسه برای فعالیت های فرهنگی و عمرانی ـ جهادی، کمک های فرهنگی، اخلاقی و دینی در مناطق حاشیه نشین اهواز اعزام شدند.

معاون تهذیب مدرسه امام خامنه ای به اردوی زیارتی شش روزه مشهد مقدس با حضور 45 طلبه مدرسه اشاره و خاطرنشان کرد: این اردو برای ارتقای سطح معنوی طلاب برگزار شد و در خلال آن جلسه های سیاسی و بصیرتی با حضور اساتید مطرح صورت گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه مسائل سیاسی و انتخاباتی در زمان کنونی همه را مشغول کرده است، گفت: برگزاری جلسات سیاسی، فضاسازی مدرسه از جنبه ارتقای سطح سیاسی طلبه ها، فضاسازی مرتبط با ماه های رجب و شعبان، روزه داری، برگزاری محافل انس و ختم قرآن کریم، اعیاد شعبانیه و برپایی ایستگاه های صلواتی از دیگر برنامه های مدنظر برای اجرا در مدرسه است.

حجت الاسلام رضاییان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت به روز بودن طلاب از لحاظ بصیرتی و پاسخگویی به عموم جامعه اشاره و ابراز داشت: با هدف آگاهی طلاب با مسائل سیاسی روز و نقد و بررسی جریان‌ های سیاسی، در این راستا امروز نشستی را درباره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهیم کرد هر چند که نشست های بصیرتی سلسله وار در مدرسه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کرسی ها و تریبون های آزاداندیشی خاطرنشان کرد: طلاب علوم دینی در ابتدا فرمایشات رهبرمعظم انقلاب را به صورت دقیق مطالعه و سپس آنها را با مسائل روز کشور تطبیق می ‌دهند و به مباحثه می ‌پردازند./303/9456/ب1

ارسال نظرات