۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۹۲۳۳۲
آیت‌الله مهمان‌نواز:

کاندیداهای شورای اسلامی از تبلیغات ریاکارانه پرهیز کنند

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر اینکه نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی به مردم وعده‌هایی ندهند که توانایی انجام آن را ندارند، گفت: ضروری است کاندیداهای انتخابات از تبلیغات ریاکارانه پرهیز کنند.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: باید نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی با مردم صادق بوده و تنها وعده‌هایی را به مردم بدهند که در دوران مسؤولیت، پیگیر آن بوده و بتوانند محقق کنند.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی نباید به مردم وعده‌هایی بدهند که بعداً از عهده اجرای آن برنیایند و مردم و رأی‌دهندگان را نسبت به خود ناامید کنند؛ زیرا این مصداق خیانت در امانت است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر اینکه باید نامزدهای انتخابات شورا از تبلیغات ریاکارانه به طور جد پرهیز کنند، افزود: فریب دادن مردم با وعده‌های دروغین و ناممکن سبب ناامیدی جامعه می‌شود.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به ضرورت مشارکت همگانی و حداکثری در انتخابات پیش رو، اظهار کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات مظهر آزاداندیشی در جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از آزاداندیشی اسلام و جایگاه انسانی و مردمی در انتخاب سرنوشت خود است، اضافه کرد: برگزاری انتخابات در فضایی امن و پرشور نشان از فهم بالای مردم انقلابی و ملت اسلامی است.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فضای مسموم در انتخابات کشور هستند؛ به همین دلیل مردم انقلابی ایران باید هوشیارتر باشند؛ زیرا دشمنان از هر فرصت پیش‌آمده سوءاستفاده کرده و برای ضربه زدن به پیکر نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام می‌کنند.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور خود و انتخاب آزاد می‌توانند بار دیگر نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنند.

گفتنی است، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود./9314/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات