۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۴۹۲۳۱۲

مدرسه فقهی اصولی کریم اهل بیت طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه فقهی اصولی کریم اهل بیت(ع) در پایه هفتم حوزه علمیه برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ طلبه می پذیرد.
اطلاعیه پذیرش

به گزارش خبرنگار خبرگزا ری رسا، مدرسه علمیه فقهی اصولی کریم اهل بیت(ع) در پایه هفتم حوزه علمیه برای سال تحصیلی 97-96 طلبه می پذیرد.

براساس این گزارش، شرایط نام نویسی در این مدرسه علمیه احراز صلاحیت های لازم براساس آیین نامه های مصوب مرکز مدیریت و مدرسه، داشتن انگیزه کافی برای تحصیل مقدمات اجتهاد، عدم اشتغال به تحصیل در مراکز آموزشی دیگر، معدل 17 در دروس فقه، اصول و ادبیات عرب و موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی است.

از مزایا و امتیازات پذیرش در مدرسه علمیه کریم اهل بیت(ع) می توان به هدف گذاری بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، مشاوره و هدایت تحصیلی، پیوستگی دوره تحصیلی و استفاده از اردوی علمی تابستانی در مشهد مقدس و ترمیم دروس مقدماتی اشاره کرد.

همچنین، تکمیل درس های وابسته به فقه، حمایت از فعالیت های پژهشی، زمینه سازی برای تدریس و تبلیغ، کمک هزنیه تحصیلی مناسب و خوابگاه از جمله مزایای پذیرش درمدرسه علمیه کریم اهل بیت(ع) به شمار می روند.

مدارک مورد نیاز نام نویسی آزمون ورودی این مدرسه تصویر شناسنامه و کارت ملی، سه قطعه عکس جدید، تأییدیه اخلاقی از مدرسه محل تحصیل و دو نفر از اساتید، ریزنمرات پایه 1 تا 6 و آخرین کارنامه تحصیلات غیر حوزوی است.

طلاب علاقه مند به نام نویسی در مدرسه کریم اهل بیت(ع) می توانند تا چهارم اردیبهشت ماه به سامانه آزمون پذیرش مشترک برخی ازمدارس فقهی به نشانی www.azmoonm.com  و برای کسب اطلاعات بیشتر به مدرسه فقهی اصولی کریم اهل بیت(ع) واقع در  خیابان عمار یاسر، انتهای کوچه 6، جنب مدرسه رسالت ساختمان فجر مراجعه کنند یا با شماره 09171345613و 37719541 تماس بگیرند.

گفتنی است، مواد آزمون ورودی مدرسه علمیه فقهی اصولی کریم اهل بیت(ع)  ادبیات عرب، شرح لمعه، اصول فقه و تست هوش است و آزمون هفتم اردیبهشت ماه برگزار و مکان آزمون نیز متعاقبا اعلام خواهد شد./1324/ت303/ی

ارسال نظرات