۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۲۳۰۹
امام جمعه راین:

دولت فکری اساسی برای درمان اقتصاد بیمار کشور کند

امام جمعه راین گفت: اقتصاد و بانک های ما در بستر بیماری به سر می برند و دولت باید فکری اساسی و هدفمند برای حل این موضوع داشته باشد.
 اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام حمید اسماعیل پور امام جمعه راین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: چند سالی است که موضوع اقتصاد مقاومتی مطرح می شود در سال گذشته تاکید فراوان بر مسأله مهم اقتصادی شده است و امسال هم با وجود دغدغه های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی، ایشان سال جدید را با عنوان اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند.

وی بیان کرد: متاسفانه در سال گذشته از طرف دولتمردان و کارشناسان اقتصادی در بحث اقدام و عمل گامی برداشته نشده است؛ با کمال تاسف ساختار اقتصادی کشور ما بیمار صادرات نفتی است.

امام جمعه راین افزود: از ناحیه دولت در موضوع مهم اقتصاد مقاومتی اقداماتی انجام نگرفته است؛ مبنا و هدف اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی است.

وی اظهار داشت: در سال جدید دولت و ملت باید با تلاش فراوان در پی شاخص های اقتصاد مقاومتی باشند، تولید داخلی و استفاده از نیروی های جوان و مجرب، هم اشتغال فراهم می کند و هم کشور را از مشکلات اقتصادی نجات می دهد.

امام جمعه راین بیان کرد: اگر در جامعه فرهنگ کار و تلاس به خوبی معرفی شود ما می توانیم موضوع اشتغال را حل کنیم؛ دولتمردان باید میدان را برای جوان تحصیل کرده و توانمند فراهم کنند.

وی در پایان عنوان کرد: در این سال ها که موضوع اقتصاد مقاومتی بود، اگر مسؤولان تمام تلاش خود را بر روی توان داخلی و استفاده از نیروهای کار آمده می گذاشتند؛ قطعا وضعیت اقتصادی جامعه ما اینگونه نبود اقتصاد و بانک های ما در بستر بیماری به سر می برند و دولت باید فکری اساسی و هدفمند در این باره داشته باشد./303/972/ب1

ارسال نظرات