۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۴۹۲۲۶۷
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل:

کاندیداها از وضعیت امروز سران فتنه درس بگیرند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با تاکید بر عبرت گرفتن کاندیداها از وضعیت امروز سران فتنه، گفت: هر کسی که بخواهد از خط قرمز مردم یعنی ولایت فقیه و قانون عدول کند، به راحتی از سوی مردم به مانند سران فتنه طرد خواهد شد.
حسین محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان آمل امشب در جمع بسجیان امیرکلا در مسجد کمال محله با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: امروز جامعه باید با بازخوانی و تحلیل درست از فتنه 88 دشمن را از رسیدن به اهداف خود در بستر انتخابات ناامید کند.

وی افزود: انتخابات فرصتی بسیار مهم برای نشان دادن قدرت نرم و مردم سالاری نظام اسلامی است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: دشمنان مرتب در رسانه های خود نظام اسلامی را یک نظامی فاقد پایگاه مردمی معرفی می کنند و انتخابات فرصت برای مشارکت حداکثری مردم در این عرصه برای خط بطلان بر این هجمه های سنگین علیه نظام است.

وی با تاکید بر هوشیاری در خصوص انتخابات پیش رو، تصریح کرد: بر اساس شواهد و تحلیل های مختلف از نحوه فعالیت رسانه های ضد انقلاب، دشمنان فتنه ای پیچیده را برای انتخابات امسال طراحی کرده اند.

حجت الاسلام محمدیان دو هدف مهم در طراحی فتنه در انتخابات را از سوی دشمنان مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: کاهش مشارکت مردم در انتخابات و ایجاد درگیری های انتخابات در زمان فرایند انتخابات با ایجاد دو قطب معترض و مدافع از اهداف نقشه های دشمنان برای انتخابات است.

وی افزود: فتنه های گذشته دشمنان با هدایت های مقام معظم رهبری و بصیرت آحاد مردم خنثی شد و مسلما فتنه انتخابات امسال بسیار پیچیده تر و خزنده تر از گذشته خواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل بر لزوم هوشیاری و رصد جریان های وابسته به دشمنان در کشور تاکید کرد و گفت: بهانه هایی مانند ردصلاحیت ها، عدم پذیرش ساز وکار قانونی، برهم زدن وحدت جامعه و ایجاد اختلاف با دو قطبی سازی در کشور از بسترهایی است که دشمن با عوامل نفوذی خود برای اجرای نقشه های خود است.

وی ادامه داد: مردم در این انتخابات باید با بصیرت، چشم و گوش خود را به سکان دار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بدوزند.

حجت الاسلام محمدیان خطاب به کاندیداهای انتخابات نیز اظهار داشت: در نظام اسلامی مسؤولیت یک فرصت برای خدمت رسانی به مردم و نظام اسلام است و کاندیداها نباید از دایره اخلاق خارج شوند.

وی تاکید کرد: هر کسی و در هر جایگاهی اگر بخواهد از خط قرمز مردم یعنی مسیر ولایت فقیه  و فرایند قانونی خارج شود، به راحتی از سوی مردم به مانند سران فتنه طرد خواهد شد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات