۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۹۲۲۰۶

انتشار ویژه نامه انتخابات در خبرگزاری رسا

در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، ویژه نامه انتخابات در خبرگزاری رسا، منتشر شد.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با نزدیک شدن به روزهای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، ویژه نامه انتخابات نیز در خبرگزاری رسا آغاز به کار کرد.

در این ویژه نامه تلاش می شود، اخبار انتخابات لحظه ای و به صورت خبر، گزارش، تحلیل، فایل صوتی و تصویری منتشر شود تا مخاطبان بتوانند به راحتی به این گونه اظهارنظرهای دسترسی پیدا کنند.

همچنین بسته کاملی از برگزاری دوره های مختلف انتخابات در قالب های مختلف در این ویژه نامه در اختیار کاربران قرا می گیرد و تلاش می شود تا دیدگاه های مختلف نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری به صورت جداگانه برای  عمومی حوزویان و مخاطبان این رسانه حوزوی منتشر شود.

تحلیل صاحب نظران درباره انتخابات، انتشار مهمترین اخبار انتخابات ایران در رسانه های جهان، بازتاب اخبار انتخابات در شبکه های داخلی و خارجی از دیگر بخش های این ویژه نامه خواهد بود.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده آخرین اخبار انتخابات در خبرگزاری رسا به نشانی http://www.rasanews.ir/subservice/2081 مراجعه کنند./۹۱۷/ ۲۰۳/ص

ارسال نظرات