۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۴۹۲۱۷۶
امام جمعه بهبهان:

حضور حداکثری در انتخابات نباید بهانه ای برای نامنویسی فاقدان صلاحیت باشد

امام جمعه بهبهان گفت: نباید به بهانه حضور حداکثری در انتخابات اجازه نامنویسی به هر فردی داده شود و در این باره بررسی دقیق صلاحیت ها از سوی هیأت های نظارتی و اجرایی نخستین گام است.
هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات

حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری، امام جمعه بهبهان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه در زمینه انتخابات باید به دو نکته توجه داشت، گفت: نخستین آن حضور حداکثری است که چنین حضوری تابع اصول و قوانین اساسی است.

امام جمعه بهبهان با بیان اینکه به بهانه حضور حداکثری در انتخابات نباید اجازه نامنویسی به هر فردی را بدهیم، خاطرنشان کرد: ثبت نام کنندگان باید دارای شرایط عمومی باشند؛ بنابراین نخستین گام در انتخابات اصلح بررسی دقیق صلاحیت ها از سوی هیأت های نظارتی و اجرایی است.

رییس شورای فرهنگ عمومی بهبهان بیان داشت: بررسی صلاحیت ها و انتخاب اصلح به صورت دقیق و براساس قانون و معیارهای مشخص وضع شده صورت و براین اساس فرد اصلح به مردم معرفی شود.

حجت الاسلام ناصری گفت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری نامزد کارآمدی انتخاب کنند که نسبت به اصول اساسی انقلاب اسلامی به ویژه ولایت فقیه التزام عملی داشته باشد و در شورای شهر افراد آشنا به امور و معضلات شهری را انتخاب کنند.

وی با با بیان اینکه نامزدهای انتخاباتی پست و مقام را برای خدمت به مردم و نه انگیزه های شخصی انتخاب کنند، افزود: نامزدهای انتخاباتی و رأی دهندگان باید در برابر قانون تسلیم باشند./945۶/۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات