۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۴۹۲۱۷۰
آیت الله علما:

ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلابی و مکتبی است

آیت الله علما گفت: ویژگی انقلابی و مکتبی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را منحصر به فرد کرده است تا جایی که هیچ ارتشی در جهان ویژگی های مشابه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتشی انقلابی و بصیر و قدرتمند است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: ویژگی انقلابی و مکتبی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران آن را منحصربه فرد کرده است تا جایی که هیچ ارتشی در جهان ویژگی های مشابه ارتش جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) اصل ارتش را در سما و فرع آن را در سراسر کشور می دانستند، ارتش همواره در خدمت ملت شریف ایران بوده و امنیت کشور را تأمین کرده است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز ساختار نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران به صورت الگویی برای کشورهای جهان به ویژه کشورهای مورد تهاجم در آمده است.

این مسؤول بیان داشت: همه مردم و مسؤولان باید پاسدار انقلاب و اسلام باشند و اجازه ندهند دشمنان به کشور تعدی کنند زیرا ما باید پاسدار خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی باشیم.

آیت الله علما در پایان بیان داشت: ارتش از ابتدای انقلاب حامی کشور بود و توطئه های بسیار زیاد دشمنان با مشارکت نیروهای نظامی کشور شناسایی و خنثی شد./857/202/ب2

ارسال نظرات