۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۴۹۲۱۱۸
لحظه ای با شهدای طلبه مدافع حرم(۹)

شهیدی که سفیر عشق بود

شهید حجت الاسلام سید محمد موسوی ناجی، ستاره ای درخشان در آسمان شهادت است که تلألؤ نور معرفتش در افق حوزه هادی رهروان معرفت و عاشقان شهادت است.
شهید سیدمحمد موسوی ناجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شهادت اوج عروج انسان به قله معرفت است و عشق در فنا شدن است که معنا می یابد.

شهید در خون خود می غلطد و عروج می کند تا عشق و معرفت معنایی دوباره یابد و داستان عشق در ذهن خسته تاریخ جاودان بماند.

نغمه معشوق را جز عاشق نمی فهمد و این عاشق است که در بزم عشق، شراب طهورا می نوشد و هفت اقلیم عشق را با بال معرفت می پیماید و در میعادگاه عشق، شهادت را در آغوش می کشد.

شهید سفیر عشق است و مسافر طریق معرفت، دل به جانان می سپارد و جان، نثار معشوق می سازد، از پیله دنیا می رهد و در جنت مأوی می گزیند.

تلألؤ نور شهید، چراغ راه هدایت انسان است و مسیر عشق با مصباح معرفت شهید پیمودنی است، مسیری که پای عقل در آن می لنگد و بال عشق می طلبد.

شهید سید محمد موسوی ناجی، ستاره ای درخشان در آسمان شهادت است که تلألؤ نور معرفتش در افق حوزه، هادی رهروان معرفت و عاشقان شهادت است.

نیمه بهمن 69 کودکی پای به عرصه گیتی نهاد تا 25 سال بعد حماسه دفاع از حرم را رقم زند و جان در ره عشق به معبود ببازد و سر در طریق معرفت به ودیعت آورد.

سید محمدشهیدی از سلاله پاک فاطمی و علوی است که همچون شیرمردی بر تکفیر خروشید و سلاح معرفت را بر دوش افکند و به دفاع از حرمین پرداخت.

او که درس طلبگی را تا سطح 3 حوزه خوانده بود، شاگرد علم و معرفت حوزه بود و کمال عشق را در دفاع از حرم یافت و در طریق سرخ شهادت، سر و جان باخت.

بیجی عراق، میعادگاه عروج لاله ای از بوستان سرو قامتان معرفت حوزه بود که بال معرفتش او را آسمانی کرد و در عشق معشوق جاودانه شد.

28 تیر 94 موسم عروج این شهید بزرگوار و بیجی دروازه این عروج بود، تا روح الهی او بال گشوده و تا سدرة المنتهی پرواز کند و پیکر پاکش در گلزار شهدای قم آرام گیرد.

خط به خط وصیت نامه این شهدا کتاب معرفت افزایی است، راه معرفت را نشان می دهد، شهید موسوی نیز همچون عالمی عامل به جوانان توصیه می کند: «توصیه من به جوانان این است: امروز شیعه در غربت به سر می برد و تحت فشار استکبار است، جهت رهایی از مظلومیت برای فرج امام زمان(عج) دعا کنید که حتما فرج و گشایشی برای خودتان است و تا آن موقع پای اعتقادات خود بایستید و هرگز تن به ذلت ندهید حتی اگر به قیمت جانتان باشد که جان ما عزیزتر از جان عزیز فاطمه(ع) نیست...توصیه من به ملت خود و تمام شیعه این است؛ پشت رهبرم محکم بایستید تا دشمن نتواند برای ما برنامه ریزی بکند. دشمن ما برای داشتن مثل همچنین فرشته ای، دارد غبطه می خورد و ما باید قدرش را بدانیم.»/872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات