۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۴۹۲۰۷۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان:

دولت در مسأله اقتصاد مقاومتی رضایت رهبر انقلاب را جلب نکرده است

حجت الاسلام هادیان‌فر با اشاره به اینکه منظور رهبر انقلاب از اقتصاد مقاومتی بیشتر اشتغال‌زایی برای جوانان، تولید داخلی و ترویج خرید کالای ایرانی است گفت: دولت در این موضوع نیز رضایت رهبر انقلاب را جلب نکرده است.
تولید و اشتغال

حجت الاسلام محمدهادی هادیان‌فر، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: رهبر معظم انقلاب برای هر سالی نامی انتخاب می‌کند که براساس همان شعار باید دولت فعالیت‌های خود را انجام دهد.

وی با بیان اینکه در نامگذاری عنوان سال از سوی رهبر انقلاب تمام مسائل سیاسی، اعتقادی و اجتماعی کشور مدنظر قرار می‌گیرد تصریح کرد: متأسفانه در سال های گذشته با توجه به تحریم‌ها در بحث اقتصادی، کشور دچار یک سری مشکلات شده است.

حجت الاسلام هادیان‌فر عنوان کرد: بیکاری جوانان و اذیت های آمریکا سبب شد سال گذشته با نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر از دولت و دولت‌مردان انتظار داشتند در اقتصاد تلاش بیشتری کنند خاطرنشان کرد: متأسفانه دولت هیچ تلاشی در زمینه اشتغال‌زایی انجام نداده و تحریم ها و فشارهای اقتصادی بر مردم و مملکت بیشتر شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان ادامه داد: در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب صلاح دیدند که بار دیگر عنوان اقتصاد مقاومتی را در شعار سال ۹۶ نیز تکرار کند.

وی با اشاره به اینکه منظور رهبر انقلاب از اقتصاد مقاومتی بیشتر اشتغال‌زایی برای جوانان، تولید داخلی و ترویج خرید کالای ایرانی است گفت: دولت در این موضوع نیز رضایت رهبر انقلاب را جلب نکرده است.

حجت الاسلام هادیان‌فر افزود: با نامگذاری دوباره امسال به نام اقتصاد مقاومتی دولت‌مردان باید تمرکز بیشتری بر روی اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در کشور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه ما با مردم و اجتماع سرکار داریم از دید مردم چرخه تولید و اشتغال کشور نتوانسته رضایت مردم را جلب کند و افزون بر افراد ضعیف جامعه، سرمایه داران نیز در بحث اقتصاد مشکل داشته‌اند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق زاهدان در رابطه با اینکه اولویت کاری دولت آینده باید در راستای سخنان رهبری و نیازهای جامعه باشد ادامه داد: قطعا اگر بحث تولید و اشتغال در مملکت رونق پیدا کند و جوانان بیکار نباشند خیلی از مفاسد برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه با تلاش دولت و دولت‌مردان قطعا کالای ایرانی یک برند خواهد شد تصریح کرد: اگر جوانان کشور با جدیت به کار خود بپردازند و یک کالای خوب و با کیفیت صادر کنند در هیچ زمینه ای وابسته به غرب نخواهیم بود./303/831/ب1

ارسال نظرات