۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۹۲۰۶۶
آیت‌الله مهمان‌نواز:

قدرت و اقتدار نیروهای مسلح کشور دشمنان را مأیوس کرده است

آیت الله مهمان نواز با تأکید بر تقویت روزافزون نیروهای مسلح از نظر تجهیزات نظامی و بنیه اعتقادی، گفت: به فضل الهی قدرت، هیبت و اقتدار نیروهای مسلح دشمنان نظام را ناامید کرده است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با گرامیداشت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، اظهار کرد: ارتش و نیروهای مسلح کشور تاکنون منشأ خدمات زیادی برای ملت مسلمان و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در کنار یکدیگر امتحان خود را در هشت سال دفاع مقدس پس داده‌اند، ادامه داد: در این زمینه روز ارتش جمهورى اسلامى درواقع فرصتی برای تجلیل از ارتش قدرتمند و مکتبى حافظ امنیت کشور است.

آیت‌الله مهمان‌نواز با تأکید بر تقویت روزافزون نیروهای مسلح از نظر تجهیزات نظامی و بنیه اعتقادی، افزود: به فضل الهی قدرت، هیبت و اقتدار نیروهای مسلح دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناامید کرده است.

وی با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم»، اظهار کرد: دشمنان به نیروهای مسلح و پیشرفت‌های نظامی ایشان چشم دوخته‌اند؛ به همین دلیل ضروری است نیروهای مسلح کشور با تأسی از این آیه قرآن کریم آمادگی خود را درزمینه برخورداری از فنون و تولید و تجهیز شدن به ابزارآلات نظامی مدرن ارتقا دهند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با بیان اینکه هوشیاری و به‌روز شدن درزمینه ابزارآلات نظامی، قدرت و هیبت ایجاد می‌کند، افزود: نیروهای مسلح باید در پرورش نیروهای انسانی کارآمد و باهوش و باتجربه و افراد زیرکی که در همه زمینه‌ها تبحر داشته باشند، بیشتر تلاش کنند.

وی اضافه کرد: نیروهای مسلح با هیبت و اقتدار خود دشمنان را مأیوس کرده‌ و به این وسیله چشم طمع دشمنان برای تعرض به مرزهای این کشور کور شده است.

عضو چهار دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: دشمنان به بهانه‌های واهی قصد دارند جلوی رشد این ملت در هر زمینه‌ای را بگیرند؛ اما به حمدالله تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان تاکنون در این زمینه راه به‌ جایی نبرده‌اند و در آینده هم نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند./302/9314/ب1

ارسال نظرات