۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۹۲۰۶۱
نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی:

رویکرد نیروهای مسلح تولید اقتدار و هیبت در مقابل استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه تولید و ارتقای اقتدار و هیبت رویکرد نیروهای مسلح در برابر استکبار است، گفت: اقتدار، عزت و هیبت نیروهای مسلح کشور خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام یعقوبی - مراسم رژه روز ارتش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی ‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌ جمعه بجنورد، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، منافقان و دشمنان داخلی و خارجی قصد داشتند با شایعه منحل شدن ارتش ایران، این نیروی فداکار و مردمی را تضعیف کنند؛ اما امام راحل(ره) مردانه و با بصیرت فرمودند ارتش باید بماند تا بازوی این نظام باشد.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم که این تصمیم به‌جا و درست امام خمینی(ره) درزمینهٔ ماندن ارتش در صف نیروهای مسلح کشور، چه دستاوردهای عظیمی را برای کشور ما خلق کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با فداکاری و جان‌فشانی نیروهای مخلص خود حماسه‌های بسیاری در دوران دفاع مقدس خلق و در مبارزات علیه دشمن متجاوز شهدای گران‌قدری را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

وی با اشاره به دستور معمار کبیر انقلاب اسلامی(ره) مبنی بر حفظ ارتش، افزود: امروز همه نیروهای مسلح کشور رسم العین و زینت ولایت و نظام و مایه امنیت و آرامش و ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: کشور ما به مرحله‌ای از اقتدار نظامی رسیده است که با تولید موشک‌های دوربرد و تولید بهترین و مدرن‌ترین ابزارآلات نظامی دشمنان را مأیوس کرده است.

وی با بیان اینکه تولید و ارتقای اقتدار و هیبت رویکرد نیروهای مسلح در برابر استکبار است، گفت: اقتدار، عزت و هیبت نیروهای مسلح کشور خاری در چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: ملت ما، با توصیه‌های رهبر معظم انقلاب شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رسانده و بسیاری از ناشدنی‌ها را شدنی کرده است که مصداق این شعار هم رشد کشور در زمینه‌های هسته‌ای و نظامی و دیگر علوم روز دنیا است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی اظهار کرد: تولید و تقویت اقتدار، عزت و هیبت در مقابل استکبار جهانی از سوی نیروهای مسلح، لبیکی جانانه به پیام رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال است./202/9314/ب1

ارسال نظرات