۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۴۹۲۰۵۲
امام جمعه رفسنجان:

دولت از توانایی جوانان برای حل مشکلات اقتصادی کمک بگیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: قوه مجریه می تواند از تفکرات و توانایی های جوانان تحصیلکرده و باسواد در زمینه اقتصادی کمک بگیرد، دانشجویان و جوانان کشور ما اندیشه های نو و کارآمدی دارند.
امام جمعه رفسنجان

حجت الاسلام عباس رمضانی زاده، امام جمعه رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: در سال گذشته با شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل کارهای مقدماتی و ستادی از طرف مجلس و دولت ایجاد شد.

وی عنوان کرد: باید در سال جدید با همت و تلاش بیشتر در مسأله مهم اقتصاد و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه بسیار کار شود، دولت وظیفه دارد برای تولیدات داخلی برنامه ریزی کند.

امام جمعه رفسنجان افزود: قوه مجریه می تواند از تفکرات و توانایی های  جوانان تحصیلکرده و باسواد در زمینه اقتصادی کمک بگیرد، دانشجویان و جوانان کشور ما اندیشه های نو و کارآمدی دارند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: در جامعه باید تلاش شود که دشمنان نتوانند راه ضعف و ناتوانی برای مسلط شدن بر ما پیدا کنند.

امام جمعه رفسنجان بیان کرد: مسؤولان و مردم با حمایت و استفاده کردن از کالاها و تولیدات داخلی، هم به اقتصاد کمک می کنند و هم برای جامعه اشتغال فراهم می شود.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان هم باید کیفیت کالاهای خود را بالا ببرند تا مردم با اطمینان بیشتر از اجناس داخلی حمایت کنند، وظیفه یک تولید کننده استفاده از مواد اولیه خوب و با کیفت است.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: اگر در جامعه کار اقتصادی صورت بگیرد می توانیم توانایی‌هایمان را صادر کنیم، کشور ما نیاز به توانایی ها و استفاده از نیروهای خبر و جوان دارد.

وی در پایان گفت: تولید مهمترین و اساسی ترین دغدغه برای جامعه است؛ با تولید خوب اشتغال خوب و عالی هم فراهم می شود، مردم باید نسبت به تولیدات و کالاهای داخلی تعصب داشته باشند./972/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات