۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۹۲۰۲۷
امام جمعه اهل سنت دولت آباد:

مردم در انتخابات به دنبال قوم گرایی و حزب بازی نباشند

امام جمعه اهل سنت دولت آباد گفت: مردم در انتخابات به دنبال قوم گرایی و حزب بازی نباشند و تنها اهلیت، شاخصه و معیارهای کاندیدای اصلح را در نظر بگیرند.
انتخابات

ماموستا اسامه مرادی، امام جمعه اهل سنت دولت آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، ابراز داشت: کاندیداهای شورای شهر و ریاست جمهوری باید متعهد به حقوق مردم و جامعه باشند.

امام جمعه اهل سنت دولت آباد تصریح کرد: اگر کاندیدایی اهلیت نداشته و ظرفیت منتخب بودن را نداشت قطعا مردم نیز در انتخاب آن شخص مقصر هستند، بنابراین باید با دقت نظر فراوان شخصی را که معیارهای یک نماینده اصلح را دارد انتخاب کرد.

وی در ادامه افزود: بی تفاوتی نسبت به انتخابات ممکن است شخصی که اهلیت و صلاحیت آن جایگاه را نداشته باشد انتخاب شده و در رأس امور قرار بگیرد، در نتیجه باید همواره با حساسیت بالایی در صحنه انتخابات حضور پیدا کرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه رییس جمهور یا اعضای شورای شهر عصاره و چکیده ملت و جامعه هستند، بیان داشت: حضور در انتخابات بسیار با اهمیت بوده، بنابراین همگی نسبت به این مهم وظیفه خطیری بر عهده داریم و با انتخاب کاندید اصلح قدم سازنده ای در راستای پیشرفت کشور برداریم.

ماموستا مرادی خاطرنشان کرد: هر کاندیدایی که به واسطه خرید رأی مردم منتخب شد بدانید قصدش خدمت به مردم و جامعه نیست و تنها به فکر منافع خویش است، شخصی اصلح است که با استفاده از سوابق اجرایی، مدیریتی و اهلیت خویش به عنوان منتخب از سوی مردم انتخاب شود.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، گفت: هرکس به دنبال عیب جویی و غیب دیگران باشد قطعأ مورد عذاب قرار گرفته و خداوند او را خوار خواهد کرد.

امام جمعه اهل سنت دولت آباد اظهار داشت: مردم نیز با انتخاب اعضای شورای شهر یا رییس جمهور باید به اندازه توانایی وی از او انتظار و توقع داشته باشند، مردم نسبت به شاخصه و معیارهای نمایندگان دقت نظر بالایی داشته باشند.

این مسؤول تصریح کرد: تقلید و انتخاب کورکورانه در انتخابات سبب ضرر رساندن به جامعه خواهد شد، بی تفاوتی و بی اهمیتی در انتخابات نیز به صلاح نبوده و باید کاندید ممتاز و اصلح را انتخاب کرد.

ماموستا مرادی یادآور شد: سوابق اجرایی، تخصص و تعهد، توانایی و مدیریت، خدمتگزاری و صداقت، کارنامه مثبت و اعتقاد از جمله ویژگی های کاندیدای اصلح است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان با توصیه ای، ابراز داشت: مردم به دنبال قوم گرایی و حزب بازی نباشند و تنها اهلیت و شاخصه و معیارهای کاندیدای اصلح را در نظر گرفته تا به واسطه این انتخاب قدم هایی سازنده در راستای رفاه بیشتر ملت و پیشرفت جامعه برداریم./۸۵۷/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات