۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۹۱۹۹۴
مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در کرمانشاه:

دشمنان به دنبال دوقطبی سازی انتخابات هستند

مسؤول دفتر نظارت شورای نگهبان در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال دوقطبی سازی انتخابات هستند، گفت: همانگونه که انسان دوست دار نظام است باید از جریان فتنه که خط قرمز نظام است تبری بجوید.
حجت الاسلام محمدجواد مهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام محمد جواد مهری مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه عصر امروز در همایش بصیرتی ناظران شورای نگهبان شهرستان کرمانشاه ابراز داشت: ماه رجب ماه نورانیت و شرافت است بنابراین باید از این ماه بهره ببریم و همانطور که در دعاهای ائمه اطهار علیهم السلام و توصیه های اولیای الهی در خصوص این ماه آمده است نباید از سحرهای ماه رجب غفلت کرد.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه تصریح کرد: ماه رجب بسترساز  ورود به شعبان و لیله القدر و رمضان است بسیاری از علمای دین نسبت به ماه رجب حساسیت ویژه ای داشتند و توصیه می کردند که دوضلع استغفار و صلوات را فراموش نکنند.

وی خاطرنشان کرد: این ماه متعلق به حضرت علی (ع) بوده و ماه ولایت و امامت است، اگر کسی زندگی اش را با حب حضرت علی (ع) شروع کند قطعأ در زندگی اش گشایش حاصل می شود.

حجت الاسلام مهری ادامه داد: شنیدن آیات قران، شنیدن کلام وحی و خدا است امروز نوع بشر دچار گرفتاری عظیمی در حوزه فردی و خانوادگی و اجتماعی شده و نوعی سرگردانی در زندگی بشریت دیده می شود.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه افزود: زندگی صنعتی و ماشینی دسترسی به بسیاری از امکانات را سهل کرده است اما بشر را دچار گرفتاری بزرگی به نام بحران هویت کرده و دلهای انسانها را از هم جدا کرده است و آسیبهای اجتماعی فراوان دیگری را به دنبال خواهد داشت.

وی مطرح کرد: در آموزه های دینی و در روایات آمده است که آن چیزی که به انسان آرامش، اعتبار و هویت می بخشد یاد و نام و راه خدا است اما متأسفانه بسیاری از خانواده ها در رفاه و مظاهر دنیوی و مالی غرق شده اند اما از آرامش روحی و روانی برخوردار نیستند.

وی بیان داشت: اگر زندگی با قرآن مأنوس شد اولاد و فرزندان نیز اسلامی می شوند، دوری از خدا و قرآن رنجش خاطر به وجود می آورد و سرمنشأ آن این است که تربیت الهی وجود نداشته است.

حجت الاسلام مهری یادآور شد: این کشور عصاره مجاهدت و ایثار ائمه اطهار علیهم السلام و شهدای انقلاب و اسلام است، شاکله و ساختار نظام در مسیری است که تنها پرچمدار اهل بیت عصمت و طهارت در دنیا است و باید از این ساختار صیانت و پاسداری کرد و هرکس که در قبال حفاظت از این نظام کوتاهی کند خداوند او را مؤاخذه خواهد کرد.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه تأکید کرد: انتخابات در پیش رو است و این دوره پیچیده ترین انتخاباتی است که در پیش داریم باید دقت کرد که در انتخابات ریاست جمهوری دو جریان وارد عرصه رقابت شده است و هر جریان متشکل از طیف های زیر مجموعه خود است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: اگر سپاه و بسیج نبود امنیت و آرامشی در کرمانشاه و ایران وجود نداشت، نباید تصور شود که اگر می خواهیم زنده بمانیم باید دستمان را مقابل کدخدا دراز کنیم.

حجت الاسلام مهری عنوان داشت: تفکر پیامبر (ص) بر استکبار ستیزی و ولایت پذیری است و باید نگاه کرد که کدام از این دو جریان این مؤلفه ها را دارا است برخی معتقد به اسلام رحمانی هستند اما این گروه فقط یک بخش اسلام را دیده اند اسلام با دوستان خدا دوست و با دشمنان خدا دشمن است.

وی افزود: همانگونه که انسان دوست دار نظام است باید از جریان فتنه که خط قرمز نظام است تبری بجویند و نمی توان در زبان پیرو رهبر بود و در عمل چشم به دستان کدخدا دوخت، انقلابی بودن در عمل باید پدیدار شود.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمانشاه ابراز داشت: باید به نقاط قوت و ضعف جریان های انقلاب دقت کرد، کسی که فکرش مبتنی بر جریانهای انقلاب است باید مصلحت نظام را در نظر بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز فضای مجازی و سایبری در دستان افرادی است که با نظام زاویه دارند، باید با نسل بعد از انقلاب ارتباط برقرار کرد در غیر اینصورت بسیاری از فرزندان به سوی مستکبران گرایش پیدا می کنند.

حجت الاسلام مهری مطرح کرد: آنچه برای نظام اولویت دارد حفظ و بقای جریان مقاومت است و اگر جریان سوریه شکست بخورد وضعیت انقلاب نیز به خطر خواهد افتاد، حفظ آرامش کشور بسیار مهم است و دشمن به دنبال از بین بردن آرامش در کشور است و اولین راهبردش در انتخابات دو قطبی کردن انتخابات است./857/پ۲۰۲/ص

ارسال نظرات