۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۴۹۱۹۳۵
مدیر حوزه علمیه فقه و اصول آل یاسین:

دشمن به دنبال از بین بردن افراد انقلابی در کشور است

حجت الاسلام حقانی پاک کردن انقلاب از افراد انقلابی را یکی از اهداف دشمن در کشور برشمرد و گفت: مسؤولان و مردم زمانی می توانند پای ارزش های انقلابی خود بایستند که الگوی خود را رهبر انقلاب قرار دهند.
من انقلابی ام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا حجت الاسلام مهدی حقانی مدیر حوزه علمیه فقه و اصول آل یاسین امروز ظهر در دیدار با طلاب در مدرسه آل یاسین در رابطه با حوزه انقلابی، گفت: نقطه درگیری مردم ایران با دشمن، انقلاب است که دشمن تمام سعی خود را می خواهد انجام دهد که انقلاب را از مردم ایران بگیرد.

وی افزود: همیشه انسان های شیعه با دشمنان دین اسلام نقطه مشترکی را داشته که یکی به دنبال از بین بردن آن نقطه و دیگری به دنبال باقی ماندن آن نقطه است که در زمان پیامبر نقطه جنگی بین پیامبر و دشمن، اسلام و در زمان امام علی(ع) نقطه درگیری، بقاء اسلام بود.

حجت الاسلام حقانی با بیان این که تنها راه نجات مردم ایران از دشمن، بصیرت داشتن نسبت به مسائل کشور است، اظهار داشت: دشمنان ایران تمام سعی خود را دارند که انقلاب را از مردم و مسؤولان کشور بگیرند زیرا تنها راه از بین بردن ایران و پایین کشیدن از قدرت این است که انقلاب را از مردم ایران بگیرند.

وی ابراز داشت: تلاش دشمن برای از بین بردن افراد انقلابی به قدری زیاد شده که تا حدودی دشمن در این راستا موفق شده است اما مسؤولان کشور باید با بصیرت خود نگذارند که دشمن به آن ها نزدیک شود.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با اشاره به این که تنها فرد انقلابی در کشور رهبر انقلاب است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تنها فردی است که در کشور به عنوان انقلابی بوده و تمام سعی خود را داشته که مردم و مسؤولان را به طرف انقلابی بودن بکشاند.

وی با توجه به این که دشمن به دنبال از بین بردن افراد انقلابی در کشور است، گفت: پاک کردن مبانی انقلاب از افراد انقلابی یکی از اهداف دشمن در کشور بوده و مسؤولان و مردم زمانی می توانند پای ارزش های انقلابی خود بایستند که الگوی خودشان را رهبر انقلاب قرار دهند.

حجت الاسلام حقانی اظهار داشت: این که برای اقتصاد کشور باید از مبانی انقلابی خود عقب نشینی کنیم، از تفکرات خطرناکی بوده که نباید در کشور اجرایی شود که خسارت این تفکر این بود که کشور ایران چهار سال با عقب نشینی خود از بسیاری از پیشرفت های خود دوری کرد.

وی ابراز داشت: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب برای حوزه های علمیه این است که نباید حوزه های علمیه مبانی انقلابی خود را از دست بدهند و طلاب سعی کنند که تفکر دین از سایست جدا را از خود دور کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که دشمن توانسته است به عناصر انقلابی نفوذ کند، ادامه داد: هدف، بینش و روش درست سه نکته کلیدی بوده که طلاب سعی کنند در زندگی خود آن ها را اجرایی کرده تا زندگی خوبی را برای خود داشته باشند.

وی در پایان گفت: یارگیری های سیاسی از طرف دشمن در حوزه های علمیه یکی دیگر از کارهایی بوده که دشمن در حوزه های علمیه داشته که افراد باسواد را با نقشه های شوم خود به طرف خود ببرند./9707/پ202/ی

 

ارسال نظرات