۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۴۹۱۸۶۹
مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

تلاش و محبوبیت روحانیان هدایت مردم و تقویت فرهنگ جامعه را به دنبال دارد

حجت الاسلام انصاری گفت: تلاش روحانیان در مناطق بسیار محروم و محبوبیت آنان هدایت مردم و نیز تقویت فرهنگ جامعه را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام ابراهیم انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام ابراهیم انصاری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان امروز در همایش «هادیان نور» که با محوریت تجلیل از روحانیان و معمرین در سالن اجتماعات نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد گفت: عزیزان روحانی که سال‌ها در کسوت خدمت به مردم استان چه شیعه و چه سنی بوده‌اند حق فراوانی بر گردن ما دارند.

وی ادامه داد: تلاش روحانیان در مناطق بسیار محروم و محبوبیت آنان هدایت مردم و نیز تقویت فرهنگ جامعه را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به سرکشی مسؤولان مرکز خدمات سیستان و بلوچستان به روستاها و شهرها تصریح کرد: ما با دیدن از روحانیان و طلاب شیعه و سنی و زندگی آنان سختی‌ها و مشکلات‌شان را از نزدیک لمس کردیم.

وی با تأکید بر نقش همسران روحانیان در پیشبرد امر تبلیغ اظهار داشت: خانواده‌هایی که پا به پای روحانی خود حرکت و در راستای اهداف نظام و انقلاب به آنان کمک کردند و تا لحظه آخر در کنار همسر خود ایستادند در عرصه تبلیغ نقش‌آفرین هستند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان با یادآوری خدمات معمرین و شهدای روحانی استان بیان کرد: مولوی عبدالعزیز و آیت الله کفعمی به عنوان دو اسوه خدمات ارزنده‌ای را در استان ارائه کردند؛ همچنین معمرین روحانی که سالهای قبل در کنار ما بودند و اکنون نیستند نبید فراموش شوند.

وی خاطرنشان کرد: باید پیشکسوتان عرصه دین و روحانیت را دریابیم و قدردان زحمات آنها در طول دوران جوانی و میانسالی باشیم ما نیز در این راستا برای اولین بار این همایش را برگزار کردیم و با عنایت خداوند این راه را ادامه خواهیم داد./202/831/ب1

ارسال نظرات