۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۴۹۱۸۴۴
نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

جامعه امروز نیازمند تبلیغ دین است

امام جمعه کرمان گفت: امروز جامعه بیشتر به تبلیغ دین نیاز دارد تا مشکلات شرعی حل شود این وظیفه سنگین بر عهده دانشمندان، علما و روحانیان دین اسلام است.
حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری امام جمعه کرمان صبح امروز در دیدار اعضای اداره تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: تبلیغ دین مبین اسلام یکی از مهمترین کارها است، با تبلیغ می توان ارزش های معنویی اسلام را به مردم انتقال بدهیم.

وی بیان کرد: امروز جامعه بیشتر به تبلیغ دین نیاز دارد تا مشکلات شرعی حل شود این وظیفه سنگین بر عهده دانشمندان، علما و روحانیان دین اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: روحانیان باید آسبیب های اجتماعی را شناسایی و با نقش موثر خود مشکلات روحی و فرهنگی مردم را با علوم دینی بر طرف کنند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری بیان کرد: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانشمندان و علمای دین برای رساندن جامعه اسلامی سالم، هموراه با تبیلغ دین مشکلات فراوانی را حل کرده اند.

امام جمعه کرمان تاکید کرد: هوای نفس سبب می شود تا کارها و رفتارهای خوب نابود شود، یک فردی که درس دین را می داند باید با فهم و درک بالای خود با هوای نفسش مبارزه کند.

وی در پایان عنوان کرد: با تقوای فراوان می توانیم کارهای سخت و مشکل را حل کنیم؛ بصیرت و علم می تواند انسان را به تقوای الهی برساند./202/972/ب1

ارسال نظرات