۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۴۹۱۸۰۳
آیت الله سلیمانی:

هنر در خدمت انقلاب اسلامی معنا می‌گیرد

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هنر در خدمت انقلاب اسلامی معنا می‌گیرد؛ دو نفر نمونه در این عرصه شهید محسن خزائی و مرتضی آوینی هستند.
آیت‌الله سلیمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان یکشنبه شب در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در این آیین گفت: هنر در خدمت انقلاب اسلامی معنا می‌گیرد؛ دو نفر نمونه در این عرصه شهید محسن خزائی و مرتضی آوینی هستند.

وی هنر را مقوله‌ای دانست که یکی از بخش‌های آن ذاتی است و ادامه داد: تا زمانی که هنر در ذاتیات شخص هنرمند نهادینه نشود تمرین فایده ندارد زیرا در این صورت مانند فردی است که نمی‌تواند صحبت کند اما بهترین میکروفون و فضا در اختیار او است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: هر شخصی که بخواهد کاری را انجام بدهد باید علاقه آن کار را داشته باشد؛ در جامعه ما تعدادی از هنرها شکوفا و تعدادی از هنرهای بشر دفن می‌شود که علت آن است که ما در شناخت ها مشکل داریم.

وی شناسایی افراد مستعد در زمینه هنر انقلاب را سبب پیشرفت توصیف و خاطرنشان کرد: آنچه که مهم است شناخت و شکوفایی جوهر است، اگر بخواهیم پیشرفت کنیم باید کسانی که جوهر بعضی از کارها را دارند شناسایی و بستر رشد آن ها را فراهم کنیم.

گفتنی است در پایان مراسم از خانواده شهید محسن خزائی تجلیل به عمل آمد./۲۰۲/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات