۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۹۱۶۸۲
آیت الله علما:

فراموشی امر به معروف و نهی از منکر فراموشی احکام اسلامی است

آیت الله علما با اشاره به لزوم حفظ هوشیاری در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان، گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای سایر احکام اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.
آینت الله علما آینت الله علما آینت الله علما آینت الله علما آینت الله علما آینت الله علما آینت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در اولین نشست شورای هماهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه، ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر واجب الهی است که انجام آن نیازمند شناخت شیوه صحیح است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: باید دید وسیع و کاملی از جامعه به دست آورده و سپس به اجرای امر به معروف و نهی از منکر پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تمام مردم و مسؤولان باید در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کنند و هیچ توجیهی برای سکوت در این زمینه از هیچ مسؤولی پذیرفته نیست.

وی در ادامه بیان داشت: باید در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کرد زیرا آنها با جدیت به دنبال تخریب فرهنگ و دین اسلام هستند، بنابراین باید هوشیارانه تحرکات دشمنان را رصد کرد و در مواقع لزوم واکنش مناسب نشان داد.

آیت الله علما اظهار داشت: باید دلسوزانه به مقابله با تهاجمات پرداخت، زیرا در صورت غفلت ما، دشمنان به آهستگی فرهنگ اسلامی را در کشور تغییر می دهند همانگونه که اکنون کلاسهای حرکات موزون با نام ورزش در مکانهای ورزشی بانوان برگزار می شود و یا اینکه عرضه قلیان به صورت فرهنگ درآمده است.

امام جمعه کرمانشاه خواستار برخورد قاطع دستگاه های اجرایی با این تهاجمات فرهنگی شد و افزود: نباید اجازه داد مفسده ها در کشور افزایش یابد و عادی شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: قوه قضاییه و نیروی انتظامی باید قاطعانه با مصداق های نفوذ فرهنگی مقابله کنند زیرا فریضه امر به معروف و نهی از منکر زیربنای سایر احکام اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات