۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۴۹۱۶۵۹
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی به اخلاق و قانون

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی به اخلاق و قانون، گفت: مردم باید رفتارهای نامزدهای انتخاباتی را با دقت رصد کرده و فردی بابصیرت را برگزینند.
ماموستا محمد محمدی

ماموستا محمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به لزوم پایبندی نامزدهای انتخاباتی به قانون و اخلاق اسلامی، ابراز داشت: مردم باید رفتارهای نامزدهای انتخاباتی را با دقت رصد کرده و فردی بابصیرت را برگزینند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه خاطرنشان کرد: پایبندی به اخلاق در تبلیغات انتخاباتی بسیار مهم بوده و نامزدها اجازه ندارند دروغ و تهمتی را به دیگران نسبت دهند.

وی در ادامه بیان داشت: همواره راستگویی و اهتمام خدمت به کشور و مردم موجب می شود افراد طرفداران حقیقی بیشتری پیدا کنند.

ماموستا محمدی تصریح کرد: مسلمانان در همه امور خود باید تقوای الهی را در نظر داشته باشند و عرصه انتخابات نیز از این قاعده مستثنا نبوده و باید فعالیتها و اهداف انتخاباتی نیز با این معیار انتخاب شود.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه مردم ایران با بصیرت بوده و به نقش اثرگذار خود در اداره جامعه آگاه هستند.

ماموستا محمدی بیان داشت: نباید به شایعات و اخبار غیرموثق فضای مجازی توجه کرد، باید انتخاب کاندیدای اصلح از منابع متقن و امن صورت گیرد.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: امید است شاهد انتخاباتی پرشور و به دور از حاشیه باشیم و دغدغه مسؤولان توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد./857/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات