۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۹۱۵۹۹
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان:

نخستین کنگره پیامبر اعظم برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: نخستین کنگره پیامبر اعظم(ص) با هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان و با محوریت نقش پیامبر(ص) در راه تمدن اسلامی برگزار می شود.
دانشنامه حضرت محمد(ص)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، محمد رضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در نشست خبری، کنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) که صبح امروز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار شد،گفت: نظام های قدرتمند سلطه جهان با استفاد از ابزارهای رسانه ای و تبلیغاتی خود در سال های اخیر دشمنی خود را با جامعه مسلمانان نشان داده اند.

وی افزود: آنها تحریم ها و تهدید هایی را برای رسیدن به اهداف شومشان، انتخاب کرده اند؛ که به لطف خداوند منان به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: دشمنان از راه های مختلف برای امت اسلامی نقشه هایی، در اتاق های فکرشان ترسیم می کنند؛ آنها با اسلام هراسی می خواهند جامعه اسلامی را خدشه دار کنند.

وی اظهار کرد: ارزش های پاک اسلامی مهمترین مانع برای طرح ها و ایده های دشمنان شده است؛ در سال های اخیر کفار و مشرکین در اقداماتی عجیب و گستاخانه به ساحت مقدس پیامبر رحمت و خوبی ها حضرت محمد(ص) توهیناتی را انجام داده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: وحدت مسلمانان سبب شده است تا دشمنان نتوانند بر پیکره اسلام آسیب برسانند؛ مسلمانان باید از تفرقه و اختلاف دوری کنند.

وی افزود: نخستین کنگره پیامبر اعظم(ص) با هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان و با محوریت نقش پیامبر(ص) در راه تمدن اسلامی و دلایل شرارت به ساحت مقدس پیامبر(ص) مورد بررسی قرار گرفته شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان آمریکایی و اروپایی، مطرح کرد: اسلام، مقام و شخصیت پیامبر(ص) باید در سراسر جهان معرفی شود تا مردم جهان چهره واقعی حضرت محمد مصطفی(ص) و اسلام ناب محمدی را ببینند.

وی در پایان گفت: نخستین گنگره بین المللی پیامبر اعظم(ص) با معرفی پاسداشت مقام والای حضرت محمد(ص) در اردیبهشت ماه سال جاری در کرمان، برگزار می شود./۲۰۲/۹۷۲/ب۱

ارسال نظرات