۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۹۱۴۷۷
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی مطرح کرد؛

توانمندسازی آمران به معروف؛ اولویت‌ عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خراسان شمالی

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: جذب و توانمندسازی آمران به معروف و ناهیان از منکر از مهم‌ترین اولویت‌ها و رویکردهای این واحد است.
حجت الاسلام اسدی ارجمندی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، امروز در دیدار مسؤولان و کارکنان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی این واحد در سال گذشته، افزود: زمینه‌سازی برای اجرای امر به معروف و نهی منکر در جامعه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی استان در سال گذشته بود.

وی افزود: در این راستا پارسال درمجموع شش هزار و 230 مورد امر به معروف درون‌سازمانی و 70 هزار و 151 مورد امر به معروف برون‌سازمانی انجام شد.

حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی ادامه داد: جذب آمران به معروف و ناهیان از منکر، تشکیل گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در سازمان و برگزاری 74 نشست برای آمران به معروف و ناهیان از منکر استان برخی از اقدامات صورت‌گرفته در این زمینه هستند.

وی توانمندسازی آمران به معروف و ناهیان از منکر، برگزاری آزمون و ارائه کارنامه و فضاسازی در سطح شهر برای اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فعالیت‌های انجام‌شده در این راستا ذکر کرد.

حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی در ادامه از برگزاری 678 برنامه فرهنگی و مذهبی در نیروی انتظامی خبر داد و افزود: برپایی یادواره‌ها و مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اجرای طرح‌های آموزشی و برگزاری مسابقات حفظ قرآن برخی از برنامه‌های عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی در سال گذشته بود.

وی اظهار کرد: در بخش مسابقات حفظ قرآن در سال 94 درمجموع 581 نفر ثبت‌نامی داشتیم که پارسال این تعداد به 766 نفر افزایش یافت و شرکت‌کنندگان در مسابقات حفظ هم در سال 94 درمجموع 495 نفر بودند که پارسال این تعداد به 55 نفر رسید.

حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی ادامه داد: پذیرفته‌شدگان در مسابقات حفظ کارکنان نیروی انتظامی استان خراسان شمالی هم در سال 94 درمجموع 226 نفر بودند اما سال گذشته این تعداد 197 نفر بود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 94 برای 139 سرباز آموزش چهره به چهره مسائل عقیدتی و بیان احکام صورت گرفت اما در سال 95 این تعداد به 9 هزار و 663 نفر افزایش یافت.

حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی با اشاره به اینکه در سال 94 درمجموع 107 کارگاه اخلاق کاربردی برای کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار شد، افزود: این تعداد در سال 95 به 297 کارگاه اخلاق کاربردی افزایش یافت.

وی با بیان اینکه در سال 94 همچنین 84 مورد جلسه هدایت سیاسی و 108 مورد جلسه بصیرت‌افزایی و تشریح منویات رهبری برای کارکنان نیروی انتظامی استان برگزار شد، اضافه کرد: در سال گذشته هم 72 مورد جلسه هدایت سیاسی و 476 جلسه تشریح منویات رهبر معظم انقلاب برای نیروهای انتظامی استان برگزار شد./9314/202/ب1

ارسال نظرات