۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۹۱۲۹۶

کتاب گلستان یازدهم در نماز جمعه تهران معرفی شد

سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه در مراسم نماز جمعه این هفته تهران به معرفی کتاب گلستان یازدهم خاطرات زهرا پناهی‌روا، همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان پرداخت.
گلستان یازدهم گلستان یازدهم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شاهمرادی در بخش معرفی کتاب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به اهمیت توجه به سبک زندگی شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس به معرفی کتاب «گلستان یازدهم» به قلم بهناز ضرابی‌زاده پرداخت.

وی افزود: در این کتاب که انتشارات سوره مهر آن را منتشر کرده، با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک ‌سال و هشت‌ماهه مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته شده است. فرمانده‌ای که در جبهه به دلیل مهارت‌های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود.

سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه گفت: شهید چیت‌سازیان در خانه با مادر و همسرش به اندازه‌ای با مهر و محبت رفتار می‌کرد که گویی این قلب رئوف هیچ‌گاه سابقه حضور در حرب و قتال را نداشت.

وی خاطرنشان کرد: نویسنده «گلستان یازدهم» به زیباترین شکل توانسته‌ است قسمت مهمی از نیمه پنهان زندگی شهید چیت‌سازیان را به مخاطبان معرفی کند.

شاهمرادی در ادامه با اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «گلستان یازدهم»، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در متن تقریظ خود بر این کتاب آوردهاند: «این، روایتی شورانگیز است از زندگی سراسر جهاد و اخلاصِ مردی که در عنفوان جوانی به مقام مردان الهی بزرگ نائل آمد و هم در زمین و هم در ملأ اعلی به عزّت رسید. هنیئاً له.»

«راوی‌ـ شریک زندگی کوتاه اوـ نیز صدق و صفا و اخلاص را در روایت معصومانه خود به‌روشنی نشان داده است. در این میان، قلم هنرمند و نگارش آکنده از ذوق و لطف نویسنده است که به این‌همه جان داده است. آفرین بر هر دو بانو؛ راوی و نویسنده کتاب.»

سرپرست مرکز رسانه ای شیرازه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بسیار بر نوشتن و خواندن این سبک کتابها تأکید دارند، یادآور شد: از این نویسنده، کتاب درخشان دختر شینا نیز منتشر شده که با استقبال خوب مخاطبان نیز روبرو شده است.

گفتنی است، گلستان یازدهم، خاطرات زهرا پناهی‌روا، همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان، به قلم بهناز ضرابی زاده است که انتشارات سوره مهر آن را در 286 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و به قیمت هفت هزار و پانصد تومان در سال 1395 منتشر کرده است./920/ ن ۶۰۱/ش

ارسال نظرات