۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۹۱۲۸۹
صبح امروز؛

آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران استان زنجان برگزار شد

آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران استان زنجان صبح امروز با حضور تعداد بسیار بالای داوطلبان نسبت به سال های گذشته، در محل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد.
آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران استان زنجان صبح امروز با حضور تعداد بسیار بالای شرکت کنندگان نسبت به سال های گذشته، با حضور مسؤولان استانی حوزه علمیه، در محل حسینیه عاشقان ثار الله (ع) زنجان برگزار شد.

بنابر این گزارش؛ آغاز آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران استان زنجان از ساعت 9 صبح امروز با قرائت قرآن همراه بوده و داوطلبان 30 دقیقه قبل از شروع، در محل آزمون حاضر بوده و برای پیدا کردن کد محل های آزمونی خویش در حسینیه حاضر شدند.

بسیاری از داوطلبان با شور و اشتیاق فراوان از شهرستان ها و روستاهای دور افتاده استان به همراه خانواده خویش برای شرکت در آزمون در زنجان حضور پیدا کرده و خوشحالی بیشتر را می شد در چشمان پدرانشان هنگام ورود آنها به محل آزمون دید، که قطعا پشت آن نگاه های مهربان دنیایی از آرزوها پنهان شده بود.

گفتنی است، تعداد داوطلبان ورود به حوزه هایی علمیه برادران استان زنجان در سال جاری نسبت به سال های گذشته افزایش محسوسی داشته و به 700 نفر رسیده است./949/204/ب2

ارسال نظرات