۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۴۹۱۱۱۳
آیت الله علما مطرح کرد؛

لزوم حفظ منابع و ذخایر قابل اطمینان آب در استان کرمانشاه

آیت الله علما با اشاره به لزوم حفظ منابع آب در استان کرمانشاه گفت: نباید اجازه داد این نعمت الهی بیهوده هدر رود بلکه باید مردم در کنار مسؤولان در حفظ این نعمت الهی مجدانه تلاش کنند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست با مدیرکل و معاونان شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، ابراز داشت: حفظ ذخایر آب و تأمین نیاز آب شهری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: باید ذخیره آب شهری را تا جای ممکن افزایش داد تا ذخیره ای قابل اطمینان از آب در اختیار مردم قرار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد این نعمت الهی بیهوده هدر رود بلکه باید مردم نیز در کنار مسؤولان در حفظ منابع طبیعی مجدانه تلاش کنند.

این مسؤول اظهار داشت: باید فاضلاب شهری کرمانشاه ساماندهی شده و این اقدام با تلاش همه جانبه مسؤولان امکانپذیر است.

آیت الله علما تأکید کرد: افراد در هر سمتی باید مسؤولیت پذیر بوده و برای اعتلای کشور تلاش کنند تا شاهد شکوفایی کشور در تمام زمینه ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: باید از ذخایر منابع طبیعی و خدادادی استان بهره برد، زیرا استان کرمانشاه از حیث ذخایر طبیعی خاک و آب در سطح مطلوبی بوده و می توان با بهره گیری این نعمات، پیشرفت و توسعه استان را رقم زد./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات