۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
کد خبر: ۴۹۱۰۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

ولایتمداری و بصیرت دو ویژگی بارز شهدای مدافع حرم است

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که دو خصلت ولایتمداری و بصیرت در شخصیت مدافعان حرم موج می زند، گفت: همه ملت ایران مدیون شهدای مدافع حرم هستند.
حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی عصر چهارشنبه در مراسم تجلیل از پدران شهیدان مدافع حرم که در جمع معتکفان مسجد جامع تبریز برگزار شد، اظهار داشت: گرامیداشت یاد کسانی که جان در طبق اخلاص گذاشتند و برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب به شهادت رسیدند، بر همگان واجب است.

وی با بیان این‌که صبر و بصیرت ویژگی مهم مدافعان حرم در مسیر پشتیبانی از ولایت است، خاطرنشان کرد: مولای متقیان حضرت علی(ع) شهادت را بالاترین افتخار، نهایت عظمت برای یک انسان فضیلت‌محور می داند، مدافعان حرم نیز لباس شهادت را برای خروج از این دنیا انتخاب می‌کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که شهدای مدافع حرم دور از مرزهای جغرافیایی برای دفاع از اعتقادات، ارزش‌های دینی، قرآن و عترت جان خود را نثار می کنند، گفت: اگر مدافعان حرم امروز در مقابل داعش و نیروهای تکفیری و حامیانشان سینه سپر نمی کردند، ما باید اکنون در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با تأکید بر این‌که دو خصلت ولایت‌مداری و بصیرت در شخصیت مدافعان حرم موج می زند، افزود: همه ملت ایران مدیون شهدای مدافع حرم هستند، امروز ما به جای شهدا عطر آنها را از پدرانشان استشمام می کنیم و این برنامه به صورت نمادین برای تجلیل خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شهیدان مدافع حرم از ولایتمدار ترین افراد جامعه هستند که در راه دفاع از حریم ولایت فقیه و ایجاد امنیت در جامعه، جان خود را تقدیم اسلام کردند. خانواده شهدای مدافع حرم باید با تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهیدان خود، ادامه دهنده راه شهیدان در دفاع از ارزش های اسلامی باشند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این‌که آتش فتنه داعش دیر یا زود دامان حامیان غربی و عربی‌اش را خواهد گرفت، تصریح کرد: به فضل خدا و با رشادت‌های مدافعان حرم شکست نهایی در انتظار تکفیری‌ها و حامیان آن‌ها خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با تشریح اهداف غرب در راه‌اندازی و حمایت از تروریست های تکفیری در منطقه، گفت: دشمنان انقلاب برای ضربه به دستاوردهای نظام اسلامی از هر نقشه‌ای استفاده می‌کنند و طی سال‌های اخیر با هدف نابودی جبهه مقاومت به تجهیز و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی و تکفیری اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به دستاوردهای جبهه مقاومت اسلامی در منطقه، گفت: امروز مدافعان حرم با بصیرت و شجاعت مثال‌زدنی راه شهدای انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس را با اقتدار ادامه می‌دهند و شکست‌های سختی را به تکفیری‌ها و حامیان غربی و منطقه‌ای آن‌ها تحمیل کرده‌اند، به اذعان کارشناسان امر نابودی کامل داعش بسیار نزدیک است./935/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات