۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۴۹۱۰۵۷
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی مهمترین رسالت امروز هنرمندان است

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه هنرمند متعهد اصلی ‌ترین هدفش ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی است، گفت: هنرمند با هنر خود مردم و مسؤولان را متوجه می ‌کند.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست با هنرمندان این استان که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک ایام ماه رجب و میلاد حضرت علی(ع)، گفت: به لطف الهی حوزه هنری انقلاب اسلامی جبهه ‌ای را بر روی هنرمندان گشوده است که باید این جبهه همه هنرمندان را زیر چتر خود جمع کند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه هنری انقلاب برای جهت دادن شکل ‌گرفته است، افزود: حوزه هنری باید هنرمندان در تمام زمینه‌ها نه ‌تنها هنر و ادب را دور هم جمع کند و کار و جهت‌ دهی فرهنگی انجام دهند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام اظهار کرد: حوزه هنری باید به کمک دیگر دستگاه‌ها نظیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات متشکل و جهت دهنده یک مجموعه متعهد قوی و به هم پیوسته از هنرمندان ایجاد کنند و این یک رسالت مهم است که نباید از آن غافل شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه اگر می‌ خواهید نقش ‌آفرین باشید به هم پیوسته شوید، تصریح کرد: حوزه هنری وظیفه دارد هنرمندان را جمع کرده و جهت دهد که جهت همان فرهنگ انقلاب اسلامی است.

امام جمعه شهرکرد فرهنگ انقلاب اسلامی را یک فرهنگ جدید ندانست و تصریح کرد: فرهنگ انقلاب همان فرهنگ اسلام است که به برکت انقلاب اسلامی حیات یافته است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، شکل ‌گیری انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس را برای پایداری سبک زندگی اسلامی برشمرد و گفت: به یقین ترویج سبک زندگی اسلامی خروجی هنر هنرمندان است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر اینکه مبادا محتوا در هنر گم شود، اظهار کرد: هنر خوب است اما محتوا بسیار اهمیت دارد؛ محتوا باید اسلام و سبک زندگی اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند تا انقلاب را مصادره و در نهایت استحاله کنند، تصریح کرد: آن‌ها در نظر دارند تا ظاهر باشد اما در محتوا از اسلام و سبک زندگی اسلامی خبری نباشد و سبک زندگی بیگانه حاکم شود.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه اگر بحث اقتصاد مقاومتی پررنگ‌تر جلوه می‌ کند دلالت بر اولویت بودن اقتصاد نیست، گفت: اولویت با فرهنگ است؛ نامگذاری اقتصاد تلنگری است تا بهانه از دشمن گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه هنرمند متعهد اصلی ‌ترین هدفش ترویج سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی است، افزود: هنرمند با هنر خود مردم و مسؤولان را متوجه می ‌کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش شود تا استعدادهای هنری تنها وقف هنر شوند، تصریح کرد: معامله با خدا بهترین معامله است و به یقین پاداشی جز بهشت نخواهد داشت./9457/202/ب2

ارسال نظرات