۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۴۹۱۰۵۰
مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه:

حضرت زینب اصالت اسلام ناب محمدی را حفظ کرد

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: حضرت زینب(س) اصالت اسلام ناب محمدی را حفظ کرد و پیام و فرهنگ عاشورا را به نسل های بعد منتقل کرد،
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه

حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب(س)، ابراز داشت: حضرت زینب(س) عقیله بنی هاشم، ام المصائب و عالمه غیر معلمه است که وفاتی شهادت گونه دارد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: نام حضرت زینب(س) عالم را مسخر کرده و وصف ایشان هوش را از سر می برد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به صبر و بردباری امام علی(ع)، خاطرنشان کرد: صبر و شکیبایی این بانو با امام اول شیعیان برابری می کند.

وی در ادامه افزود: کلید یکی از درب های بهشت حضرت زینب(س) است، تداوم و ابقای دین مبین اسلام به واسطه مجاهدت های این بانو صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: حضرت زینب(س) اصالت اسلام ناب محمدی را حفظ کرد و پیام و فرهنگ عاشورا را به نسل های بعد منتقل کرد، امروز اگر می بینیم اسلام در جهان شناخته شده است به برکت و ایثارگری حضرت زینب(س) است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان داشت: حضرت زینب(س) مفسر قرآن بود و کلام ایشان کلام خداوند بود، امروز خانواده های ایرانی باید از صبر، استقامت، دینداری و ایمان حضرت زینب(س) درس بگیرند.

وی در ادامه افزود: حرکت انقلابی و عاشورایی حضرت زینب(س) انحرافات را از بین برد و حقیقت اسلام ناب محمدی را به همگان آشکار کرد.

این مسؤول در پایان تأکید کرد: اگر فرهنگ، مکتب و منش انبیای الهی در جامعه ترویج شده و نشر پیدا کند قطعا هجمه های دشمنان اسلام بی اثر خواهد شد، انبیای الهی چراغ راه سعادت و نجات بشریت هستند./857/

ارسال نظرات