۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۹۱۰۰۷
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی:

سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی است

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی سبب می شود تا زیبایی های اسلام در زندگی های امروزی نمایان شود.
مدیر حوزه علمیه استان مرکزی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی مدیر حوزه علمیه استان مرکزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام سید علی حسینی پور مدیر حوزه علمیه استان مرکزی عصر امروز در نشست انتخابات رییس هیأت امنا و دبیرخانه مرکز خدمات آموزشی و مشاوره خانواده که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، بیان کرد: مسؤولان فرهنگی در جامعه اسلامی باید سبک زندگی اسلامی را در بین جوانان تبیین و گسترش دهند.

رهنمودهای قرآن کریم آموزه های دین مبین اسلام

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی راهکار مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی سبب می شود تا زیبایی های اسلام در زندگی های امروزی نمایان شود.

حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به رهنمودهای قرآن کریم و آموزه های دین مبین اسلام، ابراز داشت: ترویج آموزه‌های قرآنی، احیای سبک زندگی اسلامی را به همراه دارد و این موضوع مهمی است که باید بیش از پیش به آن پرداخت.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی سبب آسودگی خیال می شود، اظهار داشت: آرامش درونی انسان ها و امنیت در جامعه اسلامی تنها با پیروی و تبیین سبک زندگی اسلامی و ایرانی محقق خواهد شد.

مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمنان، گفت: امروز شاهدیم دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند تا فرهنگ غرب را در جامعه نهادینه کنند و در این راستا مسؤولان باید نقشه های شوم آنان را نقش بر آب کنند.

مدیر حوزه علمیه استان مرکزی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید با برنامه ریزی کارهای خود را پیش ببرند و برای تمامی کارها راهکار داشته باشند، خاطرنشان کرد: امروز مسؤولان باید افق آینده نظاره کنند و در مسیر آینده ای بهتر گام بردارند.

ضرورت پیشگیری از اقدامات دشمنان در فضای مجازی

حجت الاسلام حسینی پوردر ادامه با اشاره به موضوع مهم پیشگیری در تمامی کارها و اقدامات، گفت: ما امروز باید نسبت به مسائلی که در جامعه وجود دارد پیشگیری کنیم و بدانیم اکنون دشمن در تمامی زمینه ها برنامه ریزی کرده است.

مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی با اشاره به گسترش روز افزون فضای مجازی در جامعه و ضرورت پیشگیری از اقدامات دشمنان در این فضا، بیان کرد: گسترش فضای مجازی باید تولید محتوا متناسب با نیاز مخاطبان باشد و همچنین باید در این فضا با مضامین مجرمانه مقابله کرد./202/842/ب1

ارسال نظرات