۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۴۹۰۹۲۸
همزمان با اختتامیه نخستین جشنواره دین و رسانه؛

خبرگزاری رسا به عنوان رسانه پیشرو و برتر معرفی شد

در اختتامیه جشنواره دین و رسانه؛ خبرگزاری رسا در همدان با حضور سه خبرنگار و ارسال 5 اثر فاخر گوی سبقت را از دیگران رسانه ها ربود و با کسب 5 اثر برگزیده به عنوان رسانه ای برتر و پیشرو در استان معرفی شد.
دین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره دین و رسانه ظهر امروز در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان همدان با معرفی برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اهالی رسانه و فرهیختگان استان و حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان برگزار شد، از بیست و سه نفر از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است در این جشنواره که با محوریت محرم و غدیر برگزار شد، 220 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که از آن میان 23 اثر توانستند به عنوان اثر برگزیده نائل شوند.

در این میان خبرگزاری رسا در همدان با حضور سه خبرنگار و ارسال 5 اثر فاخر، گوی سبقت را از دیگران رسانه ها ربود و با کسب 5 اثر برگزیده به عنوان رسانه ای پیشرو در استان معرفی شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از هادی شاملو به عنوان مسؤول خبرگزاری رسا در استان همدان به عنوان رسانه برتر در این جشنواره تجلیل و قدر دانی به عمل آمد./979/204/ب1

ارسال نظرات