۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۴۹۰۹۲۶
در آیین اختتامیه نخستین جشنواره دین و رسانه همدان؛

خبرگزاری رسا عنوان برتر جشنواره دین و رسانه را از آن خود کرد

در اختتامیه نخستین جشنواره استانی دین و رسانه از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد و خبرگزاری رسا به عنوان خبرگزاری برتر در عرصه دین و رسانه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
دین و رسانه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره استانی دین و رسانه در همدان که در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی شهرستان همدان برگزار شد با اشاره به برکات ماه رجب، اظهار داشت: ماه رجب و تقارن آن با سال نو نشانگر برکت الهی در جامعه است.

وی در ادامه با بیان این که خداوند حضرت مریم(س) را برای وضع حمل از خانه خود خارج کرد و فاطمه بنت اسد را به درون خانه خود راه داد، گفت: همه این جریانات نشانگر برتر بودن جایگاه امامت بر جایگاه نبوت است.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: باید از تمام ابزارها و امکانات به ویژه رسانه برای تعظیم شعائر استفاده کرد و این لازمه تعمیق باورها و ارزش ها در نظام اسلامی است.

وی با بیان این مطلب که باید در ترویج مباحث ارزشی در جامعه بیشترین استفاده را از رسانه ببریم، گفت: برگزاری جشنواره هایی از این دست سبب می شود که چارچوب های محتوایی برای بیان موضوعات ایجاد شود.

وی افزود: یکی از وظایفی که دین اسلام ما را بدان مکلف کرده است زنده نگه داشتن جامعه و توجه به اصول توحیدی در جامعه حاکم کردن آن اصول است.

مدیر کل تبلیعات اسلامی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در پیشبرد اهداف رسانه کمک شایانی می کند، جذاب سازی، روشمندی، نظاممندی و مقبولیت است.

وی اظهار داشت: توجه به نکات بالا سبب می شود که یک رسانه در مواجهه با پدیده ها موضع انفعلالی و یا فعال داشته باشد، از این رو است که مدیریت مستقیم و مدیریت غیرمستقیم معنا می یابد.

حجت الاسلام دشتکی در پایان ابراز داشت: انتظار دین از رسانه اموری از قبیل دفاع از ارزش ها، روشنگری و تبیین، هدایت جامعه، واقع گرایی و مدیریت ارزشی است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل آمد و خبرگزاری رسا به عنوان خبرگزاری برتر در عرصه دین و رسانه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت./979/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات