۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹
کد خبر: ۴۹۰۸۳۸
آیت الله عراقی:

اعتکاف بستری برای خودسازی و تقرب به خدا است

آیت الله عراقی با حضور گفت: یکی از اعمال با فضیلت و با معنویت در ماه رجب اعتکاف است که بسترهای خودسازی انسان و تقرب به خداوند را فراهم می کند.
آیت الله عراقی آیت الله عراقی حجت الاسلام محمود محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری شامگاه سه شنبه در جمع معتکفان مسجد النبی (ص) کرمانشاه حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: روح انسان همانند جسم نیازمند تمرین و خلوت با خداوند متعال است.

وی در ادامه افزود: اعتکاف بهترین تمرین برای تقویت روح انسانها است، انسان به واسطه اعتکاف می تواند ارتباطی حقیقی با خداوند متعال برقرار کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ماه رجب ماه خودسازی است خاطرنشان کرد: یکی از اعمال با فضیلت و با معنویت در ماه رجب اعتکاف است که بسترهای خودسازی انسان و تقرب به خداوند را فراهم می کند.

آیت الله محمدی عراقی یادآور شد: اعتکاف انس و الفت انسان را با خداوند بیشتر کرده و نورانیت و معنویت را به واسطه تلاوت قرآن و برپا داشتن نماز را به انسان عطا می کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان عنوان داشت: اعتکاف تمرین بزرگی برای تقویت ایمان، انسانیت و معنویت است، اعتکاف سبب افزایش فروتنی و دوری از ریا خواهد شد.

لازم به ذکر است نماز جماعت مغرب و عشاء با حضور آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در مسجد النبی (ص) کرمانشاه اقامه شد./202/857/ب1

ارسال نظرات