۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۹۰۸۱۳
آیت الله علما:

شهدا به انقلاب و اسلام عزت بخشیدند

آیت الله علما با حضور در منزل شهید پابرجا گفت: شهدا با معصومیت خویش از خواسته های دنیوی گذشتند و با نثار جان به انقلاب اسلامی عزت و اعتبار بخشیدند.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ایت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده قرارگاه غرب ارتش، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسؤول بنیاد شهید شهرستان و نماینده بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه عصر امروز با خانواده شهید عزیز پابرجا دیدار کردند.

آیت الله علما در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهدا ابراز داشت: به برکت مجاهدت شهدا نعمت و امنیت نصیب انقلاب و اسلام گشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: شهدا با معصومیت خویش از خواسته های دنیوی گذشتند و با نثار جان به انقلاب اسلامی عزت و اعتبار بخشیدند.

وی در ادامه افزود: شهدا با سن کمی که داشتند همچون بزرگمردانی رفتار می کردند که سبب حیرت سایرین می شدند، اسلام و انقلاب به جوانان ولایی و مجاهد نیاز دارد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهدا برای خانواده های خویش شفیع بوده و ملت ایران را دعا می کنند، پیکر مطهر شهدا هم اکنون نیز با تشییع در استانهای مختلف نظام را از حیث هجمه های دشمنان مصون نگه می دارند.

آیت الله علما مطرح کرد: شهدا با بصیرت و آگاهی منحصر به فرد خویش از ارزش های انقلاب و اسلام پاسداری کردند و امروز به برکت این شجاعت انقلاب اسلامی حرف اول را در منطقه می زند.

لازم به ذکر است در پایان آیت الله علما با تقدیم هدایایی از خانواده شهید والامقام عزیز پابرجا تقدیر و قدردانی کرد./202/857/ب1

ارسال نظرات