۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۴۹۰۷۸۵
همزمان با شام شهادت حضرت زينب؛

پیکر ۲ شهيد مدافع حرم در پاکدشت تشییع می شود

پیکر ۲ شهيد مدافع حرم در پاکدشت همزمان با شام شهادت حضرت زينب تشییع می شود.
شهيد مدافع حرم سيد هادي حسيني پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، شهید سید هادی حسینی و شهید محمد تاجیک در استان حما سوریه به فيض عظيم شهادت رسيدند.

اين دو شهيد كه ساكن پاكدشت تهران بودند از تيپ فاطميون به سوريه اعزام شده بودند.

شهيدان حسيني و تاجيك به ترتيب 27 ساله و 24 ساله بودند كه در مبارزه با تکفیری ها به اين مقام رسيدند.

حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه پاکدشت در اين باره گفت: دشمن اگر بخواهد نگاهی و یا تهدیدی بکند، ملت ايران مقابل دشمنان می ایستند و جان خود را فدا می کنند.

وي با اشاره با آيات جهاد در قرآن افزود: شهدا جهاد به معنای واقعی را نمايش دادند و با حضورشان دور از مرزهاي جغرافيايي نشان دادند که اسلام مرزی ندارد.

نماينده ولي فقيه در پاكدشت ابراز كرد: هرجا که نام اسلام باشد سربازان خمینی(ره) و خامنه ای(حفظه الله) حضور پر رنگ خواهند داشت و از اسلام دفاع خواهند کرد.

وي با اشاره به شهيدان اخير تيپ فاطميون، مطرح كرد: سربازان لشكر فاطمیون در كنار شهدای ایرانی سبب افتخار نظام اسلامی هستند.

تشييع اين شهدا جمعه 25 فرودين ماه سال جاري بعد از برگزاري نماز باشكوه جمعه و اقامه نماز بر پيكر مباركشان، باحضور مردم شهيد پرور و ولايي از مصلي امام خميني(ره) پاكدشت تا ميدان معلم اين شهرستان برگزار مي شود.

شهید حسینی در گلزار شهدای ارمبویه و شهید تاجیک در گلزار شهدای شریف آباد پاكدشت به خاک سپرده خواهند شد.

گفتني است مراسم وداع با اين شهدا پنجشنبه 24 فروردين ماه سال جاري همزمان با وفات حضرت زينب كبري در 2 مسجد شهرستان برگزار مي شود.

شايان ذكر است مراسم بزرگداشت اين شهيدان نيز جمعه 25 فروردين قبل از نماز جمعه در مصلی نماز جمعه پاکدشت و مسجد جامع شریف آباد برگزار خواهد شد.

پاكدشت تا كنون 47 شهيد را در راه دفاع از حريم اهل بيت تقديم كرده كه از اين حيث پيشتاز در بين ديگر شهرستان ها است./202/804/ب1

ارسال نظرات