۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۹۰۷۱۰
آیت الله نوری همدانی:

زمینه کار و ازدواج جوانان فراهم شود/ دشمن در کمین است؛ مسؤولان بیدار باشند

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با بیان این که یک لحظه غفلت خسارت جبران ناپذیری را خواهد داشت، گفت: مسؤولان باید قدر جوانان را دانسته و زمینه کار و ازدواج جوانان را فراهم کنند.
درس خارج آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد،  با اشاره به ايام اعتکاف گفت: همه باید از این فرصت نهایت استفاده را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته و قبل انقلاب این برنامه ها خیلی کم رنگ برگزار می شد، افزود: از آنجایی که این انقلاب ریشه دینی و مذهبی دارد و مردم و امام راحل با معنویت این انقلاب را بوجود آوردند لذا این مراسم در کشورمان بعد پیروزی انقلاب پررنگ تر شد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: همین معنویت بود که این انقلاب را محافظت کرد امروز مدافعان نظام و انقلاب از همین دعای ندبه ها و اعتکاف ها و دعا کمیل ها هستند از این رو باید قدر نعمت ها و زمینه هایی که انقلاب اسلامی را فراهم کرده بدانیم.

وی ادامه داد: مسؤولان باید بیدار باشند، دشمن مشغول است تا اعتقادات و معنویت از این کشور برود و با خرج پول و ایجاد فضای مسموم خصوصا در فضای مجازی می خواهد جوانان ما را به سمت دیگری بکشانند، یک لحظه غفلت خسارت جبران ناپذیری را خواهد داشت پس مسؤولان باید قدر این جوانان را بدانند و به آنان خدمت کنند،  همچنین باید کار و زمینه ازدواج جوانان فراهم شود، مسؤولان در نگهداری فضای معنوی کشور تلاش کنند که دشمن در کمین است./1323/پ202/ص

ارسال نظرات