۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۴۹۰۶۱۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نباید نسبت به اقدامات بیگانگان در کشور بی تفاوت باشیم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اگر مسلمانان نسبت به اقدامات بیگانگان بی تفاوت باشیم و نتوانیم دستاورد بزرگ شریعت الهی را حفظ کنیم نه تنها چیزی را به دست نیاورده ایم بلکه آبروی ائمه اطهار را هم برده ایم.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش تبیین شاخص های انقلابی گری در حوزه های علمیه و مقابله با نفوذ که ویژه روحانیت، ائمه جمعه و ائمه جماعات خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: نفوذ دشمنان به گونه ای است که آن ها برای ما تصمیم گیری خواهند کرد.

وی با بیان اینکه راهی برای نجات انسان ها جز قانون عدل وجود ندارد و هر چه غیر از این قانون باشد ضلالت و گمراهی است، گفت: مکتب تشیع در جهان اسلام مکتب عدل است و اگر مسلمانان نسبت به اقدامات بیگانگان بی تفاوت باشند و نتوانند دستاورد بزرگ شریعت خداوند را حفظ کنند نه تنها چیزی را به دست نیاورده ایم بلکه آبروی ائمه اطهار را هم برده ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: با بی تفاوت بودن و حفظ نکردن دستاورد شریعت خدا، بیش از غربی ها که از سوی داعش حیثیت اسلام را لکه دار کرده اند ما خواهیم کرد بنابراین باید مراقب بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: تمام پیامبران و ائمه اطهار پیام قسط را آورده اند و آن را ترویج داده اند، قسط مسأله ای فراگیر است که اصولا جایگاه انسان در آن مشخص می شود.

وی ادامه داد: کم فروشی و گران فروشی در جامعه اسلامی نشان دهنده عدل نیست و حتی برخی ادارات نیز شبیه به اداره های اسلامی نیستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انداختن گناه خود به گردن دیگری کار درستی نیست که برخی انجام می دهند، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی سرنوشت این ملت را مستشاران آمریکایی و انگلیسی تعیین می کردند و تمام امورات ما در دست آن ها بود اما بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، ایمان مردم و ایستادگی شهدا این قدرت را فراهم کرد و انقلاب اسلامی اختیارات را از دست بیگانگان گرفت و به دست تک تک شهروندان این کشور داد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اکنون خواب و تجربه کافی است و باید از فرصت طلایی انقلاب اسلامی استفاده کنیم و مردم را به سمت پیاده شدن عدل کمک کنیم.

وی افزود: یکی از مهم ترین اقشاری که می توانند روشنگری عقلانی و شرعی در صحنه داشته باشند روحانیت و علمای شایسته و وارسته است./202/880/ب1

ارسال نظرات