۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۴۹۰۴۹۴
آیت الله ممدوحی:

دولت برای رونق تولید و اشتغال تلاش همه جانبه داشته باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه و وجود مشکلات معیشتی گفت: آقایانی که مسؤولیت دارند باید با جدیت و تلاش مضاعف کار کنند تا رونق تولید و اشتغال تحقق پیدا کند.
آیت الله ممدوحی

آیت الله حسن ممدوحی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به نامگذاری سال 96 به سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و خواستار تلاش جدی مسؤولان برای تحقق این شعار مهم شد.

وی افزود: نامگذاری سال 96 با نامگذاری سال گذشته خیلی تفاوت ندارد منتهی مسؤولان قبلا عمل نکردند و رهبر انقلاب مجددا بر آن تأکید داشتند، مسؤولان باید سال گذشته اقتصاد مقاومتی را کامل عملیاتی می کردند اما عمل نکردند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه و وجود مشکلات معیشتی اظهار داشت: آقایانی که مسؤولیت دارند باید با جدیت و تلاش مضاعف کار کنند تا رونق تولید و اشتغال تحقق پیدا کند.

وی ادامه داد: مردم هم باید تولید داخلی را با استفاده کردن از آن تقویت کنند منتهی تولید باید به گونه ای باشد که مردم به آن رغبت پیدا کنند، اگر تولید به گونه ای باشد که مردم کالای خارجی را ترجیح دهند فایده ای ندارد از این رو کیفیت اجناس و کالاها باید بالا باشد.

آیت الله ممدوحی با بیان این که مردم باید عادت به استفاده از تولید ملی و داخلی کنند، ابراز داشت: خرید و استفاده از اجناس و کالاهای خارجی غلط است، بخشی از حل مشکل بیکاری دست خود مردم است از این رو اگر مردم پول خود را برای داخل خرج کنند، رونق ایجاد شده و مسأله بیکاری هم تحت تأثیر آن قرار می گیرد.

وی با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری به دولت توصیه کرد مراقب افرادی که همواره می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این که دولت نباید محو فعالیت های انتخاباتی شود بلکه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کند، خاطرنشان کرد: دولت باید امنیت همه جانبه را فراهم کرده و به بدخواهان و بدکاران اجازه کار ندهد./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات