۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۹۰۳۴۹
مدیر حوزه های علمیه ایلام:

دشمنان به دنبال تضعیف ولایت فقیه هستند

مدیر حوزه های علمیه ایلام گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که جایگاه عظیم ولایت را در نظام جمهوری اسلامی دچار خدشه کنند، اما مردم ایران اسلامی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف انقلاب، ثابت کردند که هرگز دست از ولایت بر نمی‌دارند.
مرادبیگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام صبح امروز در همایش بزرگ ائمه جمعه، ائمه جماعات و روحانیون این استان، اظهار داشت: ویژگی‌های حضرت علی(ع) باید در سطح جامعه ترویج شود، پیامبر گرامی اسلام(ص) جریان مهدویت را در خطبه غدیر معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در مرحله‌ای قرار داریم که دین خدا به دنیا معرفی می‌شود، تصریح کرد: نظام سلطه، جریان لیبرالیسم و مادی‌گرایی به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، امروز در جهان با چالش‌های بزرگ روبرو شده است.

حجت‌الاسلام مرادبیگی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که جایگاه عظیم ولایت را در نظام جمهوری اسلامی دچار خدشه کنند اما مردم ایران اسلامی در عرصه‌ها و برهه‌های زمان مختلف انقلاب، ثابت کردند که هرگز دست از ولایت بر نمی‌دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با بیان اینکه ولایت نقطه امید و حرکت جامعه است، گفت: حوزه‌های علمیه کشور در مسیر ولایت هستند و گام برمی‌دارند و شعارشان، شعار انقلابی گری است که دشمنان و توطئه‌های آنان را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به اینکه حوزه انقلابی حوزه‌ای است که در مسیر ولایت گام برمی‌دارد و در انقلابی‌گری حرکت می‌کند، تصریح کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان، جانشین ولی‌فقیه در استان است و سیره روحانیت استان، خط‌مشی گرفتن از نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام است و ایشان محور روحانیت و عزت در استان است.

حجت‌الاسلام مرادبیگی با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان محور وحدت روحانیت در استان و مایه عزت جامعه است، افزود: عزت روحانیان استان به حفظ اقتدار این جایگاه است، ما همه روحانیت استان با نماینده ولی‌فقیه در استان اعلام وحدت می‌کنیم که این سیره‌ای است که علمای بزرگ اسلام به ما یاد داده‌اند.

مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با اشاره به اینکه عَلَم روحانیان در استان در دست نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام است، یادآور شد: به‌ هیچ‌ عنوان نباید این جایگاه تضعیف شود چرا که عزت روحانیت در قرار گرفتن زیر این علم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حوزه‌های علمیه استان نقش مهمی در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی دارند و امید است که بتوانیم در راستای نشر و گسترش ارزش‌های اسلامی بیش از گذشته با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام گام برداریم./۸۷۹/202/ب2

ارسال نظرات