۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۴۹۰۳۴۲
نماینده ولی فقیه در لرستان:

هنرمندان در قالب هنر واقعیت ها را منعکس کنند

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت انعکاس واقعیتها در قالب هنر، گفت: زبان هنر در هر زمینه ای اثرگذار است و بکارگیری زبان هنر نقش مؤثری در فرهنگ سازی دارد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با کارکنان حوزه هنری لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با گرامیداشت هفته هنر، گفت: هنر در عرصه های گوناگون نقش آفرین است.

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ، افزود: با فعالیت در عرصه هنر می توان در این زمینه فعالیتهای مؤثری انجام داد و در جهت تبیین فرهنگ هنر اقدامات جدی به کار برد.

نماینده ولی فقیه در لرستان هنر انقلاب را هنر بیان واقعیتها عنوان و تأکید کرد: هنر هنرمند باید بیانگر وقایع و حقایق جهان امروز باشد.

وی با بیان اینکه هنرمند انقلابی باید از پرداختن به ذهنيات محض پرهیز کند، اظهار داشت: در قالب فرهنگ هنر باید به مسائل و مشکلات روز جامعه توجه کرد و با انعکاس آنها بتوان در برطرف سازی این مشکلات گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه به وجود نیروی جوان در حوزه هنری استان لرستان اشاره کرد و گفت: این امر مایه خوشحالی بنده و دیگران است.

وی با بیان اینکه وجود جوانان در هر عرصه شور و نشاط را به همراه می آورد، خاطرنشان کرد: وجود این نیروهای جوان برای حوزه هنری سرمایه هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت میدان دادن به نسل جوان در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: برای سامان بخشیدن به اقدامات و فعالیتها باید از نیروی جوانان استفاده کرد.

در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تألیف خود با عنوان جوان و تربیت را به کارکنان حوزه هنری استان لرستان اهدا کرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات