۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۹۰۲۶۴
رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان:

۷ مسجد در زاهدان آماده پذیرایی از معتکفان است

حجت الاسلام خیور گفت: امسال مسجد جامع زاهدان با گنجایش 600 نفر برای برادران و مساجد کوثر، حضرت زینب(س)، الزهرا(س) و امام صادق (ع) نیز به ترتیب با ظرفیت‌های 250، 200، 400 و 180 نفر برای خواهران آماده پذیرش مؤمنان و معتکفان در ایام البیض هستند.
خیور

حجت الاسلام علی خیور، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: امسال مسجد جامع زاهدان با گنجایش 600 نفر برای برادران و مساجد کوثر، حضرت زینب(س)، الزهرا(س) و امام صادق (ع) نیز به ترتیب با ظرفیت‌های 250، 200، 400 و 180 نفر برای خواهران آماده پذیرش مؤمنان و معتکفان در ایام البیض هستند.

وی ادامه داد: سال گذشته هزار و 830 نفر معتکف برای این مراسم ثبت نام کردند که از این تعداد 700 نفر به صورت رایگان یا نیمه رایگان نام نویسی کرده بودند.

حجت الاسلام خیور با بیان اینکه هزینه اعتکاف برای هر نفر 40 هزار تومان است بیان کرد: امسال نیز مانند سالهای گذشته افرادی که از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند می توانند به مسؤول ثبت نام مساجد مراجعه کنند و به صورت رایگان یا نیم بها برای حضور در این مراسم نام‌نویسی کنند.

وی افزود: مسجد حسین ابن علی(ع) به صورت رایگان و مسجد حجت ابن الحسن(ع) با مبلغ 15 هزار تومان از برادران معتکف برای شرکت در این مراسم ثبت نام می‌کنند.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان زاهدان درباره نحوه ثبت نام معتکفان نیز گفت: معتکفان می توانند به دو صورت اینترنتی و مراجعه به مساجد برای شرکت در این مراسم نام نویسی کنند.

وی افزود: افرادی که قصد ثبت نام اینترنتی دارند می توانند تا ساعت 24 امروز 20 فروردین به آدرس www.zahedan-tebyan.ir مراجعه کنند./302/831/ب1

ارسال نظرات