۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۰۱۴۴

پیام تسلیت امام جمعه قزوین در پی درگذشت آیت الله باریک بین

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پیامی عروج ملکوتی عالم وارسته و مجاهد آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.
آیت الله باریک بین

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پیامی عروج ملکوتی عالم وارسته و مجاهد آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین را به ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

"انّا لله و انّا الیه راجعون"


إِنَّ الَّذينَ آمَنوا وَالَّذينَ هاجَروا وَجاهَدوا في سَبيلِ اللَّهِ أُولٰئِكَ يَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ ۚ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحيمٌ (بقره/218)

روح ملکوتی عالم وارسته و مجاهد آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک‌بین پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت صادقانه و راستین به ملکوت اعلی پیوست.

 نام بلندآوازه ایشان به پیوست مبارزات خستگی‌ناپذیر پیش از انقلاب اسلامی و خدمات بی‌شائبه پس از آن در قالب مسؤولیت خطیر ایشان در استان با عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه از ابتدای پیروزی انقلاب و مسؤولیت‌های ملی نظیر عضویت در مجلس خبرگان رهبری و مجلس خبرگان تدوین قانون اساسی، در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مضبوط و در پیشگاه خدای متعال مأجور و مشکور خواهد بود.


فقدان این پدر معنوی و فقیه بزرگواررا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، خانواده‌های معظم شهدا، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد باریک‌بین فرزند گرامی و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض کرده واز درگاه خدای متعال، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین برای آن عالم ربانی خواستاریم./873/102/ب1


حجت الاسلام والمسلمین مجید تلخابی

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری

 

ارسال نظرات