۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۴۹۰۰۵۶

دیدار نوروزی اعضای شورای شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که تعامل و همراهی بسیار خوبی میان 21 اعضای شورای شهر وجود دارد، گفت: این تعامل و همراهی منجر شد تا پروژه‌های مختلفی که در دستور کار قرار داشت، به بهترین شکل به اتمام رسید.
اعضای شورای شهر قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ولی ‌الله بیاتی، رییس شورای اسلامی شهر قم پیش از ظهر امروز در دیدار نوروزی که تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با آیت‌الله علوی گرگانی داشتند، به ارائه گزارشی از عملکرد‌های شورای شهر پرداخت.

بیاتی با بیان این که اعضای شورای شهر از متخصص‌ترین افراد هستند، اظهار داشت: در دوره گذشته تعداد اعضای شورای شهر 21 نفر بوده است که در این دوره به 13 نفر کاهش یافته است. 

وی با بیان این که تعامل و همراهی بسیار خوبی میان 21 اعضای شورای شهر وجود دارد، ابراز داشت:‌ این تعامل و همراهی منجر شد تا پروژه‌های مختلفی که در دستور کار قرار داشت، به بهترین شکل به اتمام برسد.

رییس شورای اسلامی شهر قم در ادامه افزود: انتخاب شهردار قم، یکی از نتایج تعامل و همراهی اعضای شورای شهر با یکدیگر بود که چنین شخص متخصص، ولایت‌مدار و با تجربه‌ای به همراه تیم کارآمدی در شهرداری مشغول به کار شدند.

وی خاطرنشان کرد: استانداری، فرمانداری و شهرداری، در کنار یکدیگر تمام تلاش خود را به کار بستند تا پروژه‌های بزرگی به بهره‌برداری رسید و پروژه‌های متعدد دیگری در حال اتمام است.

بیاتی با اشاره به افتتاح پروژه‌های مختلفی در سطح شهر، گفت: پروژه بسیار بزرگی که در حدود 200 میلیارد تومان هزینه دربر خواهد داشت، به زودی اجرا خواهد شد.

وی با بیان این که مترو یکی از کم‌ هزینه‌ترین وسیله برای حمل و نقل عمومی است، تأکید کرد: پروژه حفاری فاز اول متروی شهر آغاز شده است که از شهرک کامکار آغاز می‌شود و تا جمکران ادامه خواهد داشت و فاز دوم آن از شهرک پردیسان تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر قم، ابراز داشت: کار ساخت و ساز منو‌ریل تعیین تکلیف شد، لذا قسمتی از آن تا میدان مطهری راه‌اندازی خواهد شد و اطراف آن مجتمع‌های تجاری، اقامتی و توریستی ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به بودجه شهرداری در سال 95 و 96، تصریح کرد: بودجه شهرداری قم در سال 95 بالغ بر هزار و 400 ملیارد تومان بود که به صورت کامل محقق شد و این بودجه در سال 96 به صورت چشم‌گیری افزایش یافته است که به 2هزار و 200 میلیارد تومان رسیده است.  

بیاتی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا پروژه‌های نیمه کاره به سرعت تکمیل و در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد، چرا که هر چه سرعت تکمیل پروژه‌‌ها سرعت بیشتری بگیرد، مردم کم‌تر دچار مشکلات خواهند شد.

وی با اشاره به گسترش فعالیت‌های فرهنگی در سال 96 گفت: در سال جاری بودجه‌های مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی_ ورزشی تخصیص داده شده است به طوری که بنا است 10 مجتمع فرهنگی، ورزشی در مناطق مختلف شهر احداث شود.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شرایط کار، فعالیت و انجام وظیفه مسؤولان در شهر بسیار مساعد است، خاطرنشان کرد: شرایط به وجود آمده در گرو همدلی، همکاری و همیاری همه مسؤولان است، لذا امید‌واریم این توفیق همچنان استمرار داشته باشد. /878/ 202/ص

اکتای بهمنی
ارسال نظرات