۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۸۹۹۹۱
یکتا:

دشمن تمام توان خود را در القای ناکارآمدی انقلاب به مردم صرف می‌کند

رییس قرارگاه خاتم‌الاوصیا با اشاره به اینکه دشمن توان گذاشته تا بگوید انقلاب ناکارآمد است، گفت: آنان می‌خواهند بگویند هرچه امام و رهبر گفت تحقق نیافت؛ از این رو در این روزها که انتخاباتی حساس در پیش است باید با وحدت کلمه نگاه ما به لب‌های رهبر باشد.
حسین یکتا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حسین یکتا، رییس قرارگاه خاتم‌الاوصیا عصر امروز در همایش «اصحاب عشق» که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان با محوریت «نقش اربعین در تمدن‌سازی اسلامی» و با حضور پرشور مردم انقلابی زاهدان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، گفت: ورود کریستف کلمب به آمریکا با آدم کشی فراوان همراه بود و این روند تا امروز که 450 سال می‌گذرد ادامه دارد.

وی ادامه داد: آنها شش تریلیون دلار خرج کردند تا دهکده جهانی امپریالیسم را تشکیل دهند و در واقع تحقق اغوای همگانی شیطان را محقق کنند.

یکتا با اشاره به ایستادگی انقلاب در برابر مستکبران بیان کرد: در 22 بهمن 57 یک نایب امامی آمد که قیام او به 15 خرداد 42 و عاشورای آن سال گره خورده بود.

وی ابراز داشت: منافقین 18 هزار نفر را کُشتند سپس جنگ درست شد جنگی که از 18 کشور اسیر آزاد کردیم  و 8 سال دو برابر جنگ جهانی دوم آتش بر سر ما ریختند اما هرچه دشمن اذیت کرد فایده نداشت.

مسؤول ستاد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی در اربعین حسینی تنها امید دشمنان انقلاب را فوت امام دانست و گفت: امام رحلت کرد اما دست غیبی پشت انقلاب بود؛ آنها که فتنه 88 را به راه انداختند در سال 68 نیز امید به نابودی داشتند اما با تمام تحقیرها و تهدیدها آیت الله خامنه‌ای رهبر شد و خیال آنان باطل شد؛ هرچهرهبر انقلاب فرمودند مانند عاقبت صدام محقق شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش اربعین در تمدن سازی اسلامی، افزود: حرکت 20 میلیونی اربعین تلنگری برای میزبانی 200 میلیون است؛ کاروان‌هایی که شیعه و سنی و مسیحی را در برگرفته است.

رییس قرارگاه خاتم‌الاوصیا از بیداری تدریجی مردم عالم خبر داد و عنوان کرد: امروز در استرالیا و اسپانیا و روسیه خبرهایی است؛ مرکز صادرات بدکاران، دختری باحجاب اسرائیل در مقابل سفارت این کشور در تایلند را لعنت می‌کند.

وی اظهار داشت: ما روزی برای بردن نیرو به لبنان استتار می کردیم اما امروز جوانان پاکستان، افغانستان، ایران، عراق و سوریه همه پشت دیوار بیت المقدس جمع شده اند و پا می کوبند.

یکتا اضافه کرد: کار یهود و نصاری تمام است، رهبر انقلاب یقین دارد که کار دشمن تمام است و همه عالم از کفر بیزار شده اند؛ ایشان تکلیف ما را روشن کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن تمان نیروی جوان اسلام را در داعش تخلیه می کند، ادامه داد: دشمن داعش خارجی و منافق داخلی را بسیج کرده است چون از نابودی خود می ترسد.

رییس قرارگاه خاتم‌الاوصیا وظایف انقلابیون را برشمرد و افزود: باید از پایگاه‌های مردمی برای مردم استفاده کنیم و به درد و غصه آنان برسیم؛ باید بدانیم برای حل مشکلات مردم چه کنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن توان گذاشته تا بگوید انقلاب ناکارآمد است گفت: آنان کی‌خواهند بگویند هرچه امام و رهبر گفت تحقق نیافت؛ لذا در این روزها که انتخاباتی حساس در پیش است و رسانه ها زوم شده اند باید با وحدت کلمه نگاه ما به لب‌های رهبر باشد./831/202/ب2

ارسال نظرات