۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۴۸۹۸۸۹
آیت الله علما:

حضور پرشور در انتخابات بر عزت و اقتدار انقلاب می افزاید

آیت الله علما با اشاره به فرارسیدن رویداد مهم انتخابات گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح بر عزت و اقتدار همیشگی ایران اسلامی می افزاید.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جلسه شورای اداری عصر امروز با حضور وزیر کشور و سایر مسؤولان با محوریت شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در استانداری کرمانشاه برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه راهبردهای رهبر معظم انقلاب همچون نسخه ای شفابخش در راستای اعتلای انقلاب است ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب با تأکید و انتخاب مجدد سال اقتصاد مقاومتی تأکید بر تکیه بر توانایی داخلی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: انقلاب اسلامی در منطقه و جهان به قدرتی بزرگ تبدیل شده و حامی مستضعفان و مسلمانان جهان است، دشمنان انقلاب به قدرت و توانایی ملت ایران اذعان دارند.

وی در ادامه افزود: کار جهادی و مضاعف و همچنین مدیریت توانمند و استفاده از نیروی متخصص داخلی از عوامل با اهمیت احیای اقتصاد کشور و تولید کار و پیشرفت نظام است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره به کارگیری از مدیران انقلابی اظهار داشت: کشور ایران با پتانسیل بالا و دارای ذخایر طبیعی بسیار با مدیریت صحیح و انقلابی می تواند گام های سازنده ای در جهت اعتلای اقتصاد کشور بردارد.

وی یادآور شد: امروز باید با جدیت و توان بالا معیشت و مشکلات اقتصادی مردم مرتفع شود زیرا انقلاب اسلامی هرچه دارد به واسطه حضور همیشگی ملت ایران در صحنه دارد.

آیت الله علما تأکید کرد: در سال جدید که به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است باید با تمام توان و استفاده از ابزارهای مختلف بسترهای لازم را در جهت پیشرفت انقلاب فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن رویداد مهم انتخابات گفت: حضور پرشور ملت ایران در انتخابات و انتخاب نماینده اصلح بر عزت و اقتدار همیشگی ایران اسلامی می افزاید.

وی در پایان بیان داشت: باید رضایت رهبر معظم انقلاب را کسب کرده و راهبردها و استراتژی ایشان را عملیاتی کرد قطعأ عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب زمینه های پیشرفت کشور و احیای اقتصاد را فراهم می کند./202/857/ب1

ارسال نظرات