۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۴۸۹۷۵۳
حاجی بابایی:

جاری شدن فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه نیازمند تلاش همگانی است

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید همگی تلاش کنیم تا در کشور فرهنگی را جاری کنیم که برآمده از فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.
حاجی بابایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و در جمع حاضران با بیان اینکه باید دردها را بشناسیم و فریاد ملت ایران را بشنویم، گفت: امروز سخن از ناکارآمدی و عدم توجه به انقلاب اسلامی است.

حاجی بابایی به اتحاد و ثابت کردن وفاداری مردم کشور به نظام اشاره کرد و مدافعان حرم را نشانه گویای این امر عنوان کرد و افزود: رهبری و مردم توانستند انقلاب را از پیچ‌های تاریخی نجات و عبور دهند و تمامی نقدها به به خواص است.

حاجی بابایی درباره این نشست، خاطرنشان کرد: امروز جمع شده‌ایم تا تصمیم بگیریم؛ تصمیمی که بتواند هم پاسخگوی مشکلات مردم و هم در چهار سال آینده روسفید باشد؛ پاسخگویی کارآمدی در چهار سال آینده صدها برابر پیروزی در انتخابات ارزش دارد.

وی به تدوین برنامه های خود پرداخت و بیان کرد: بنده با ۲۰ سال سابقه فعالیت در دولت برنامه مدونی را تنظیم کرده‌ام و بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد عمده مشکلات کشور شامل اشتغال، تولید، بهبود محیط کسب و کار، بهره وری، نظام پولی و بانکی، کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن، حمل و نقل ریلی، آب، محیط زیست، گردشگری، رسیدگی به حاشیه شهرها و مناطق روستایی، نظام عادلانه پرداخت، توانمندسازی محرومان و فقرا به ویژه ۶ میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و ۴ میلیون نفری که در نوبت هستند، می‌شود‌.

کاندیدای احتمالی جبهه مردمی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، سیاست فعال خارجی با ویژگی جذب سرمایه‌گذاران، امور ایثارگران، یارانه‌ها، شفاف‌سازی و بسیاری از مشکلات دیگر است.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت های خود در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: بزرگ‌ترین جنایت تاریخ در سال ۹۲ اتفاق افتاد که طی آن نقدینگی به ۴۹۴ هزار میلیارد تومان رسید. چیزی حدود ۹۰ تا ۹۳ درصد نقدینگی ما به اوراق مشارکت و منابع بی‌ارزش اختصاص پیدا می‌کند.

حاجی بابایی خاطرنشان کرد: امروز ما یک اختلاف نظر با دولت داریم، دولت می‌گوید ورودی برای کار هر سال ۱ میلیون نفر است اما آمار میگوید که هر سال ۱ میلیون و دویست هزار نفر است، وقتی رئیس جمهور این آمار را می‌دهد، معنا و مفهومش این است که ۵۰۰ هزار نفر در سال ۹۶ بر تعداد بیکارها افزوده می‌شود.

وی ادامه داد: در هر سال علاوه بر اینکه یک میلیون و دویست هزار نفر کار پیدا کنند باید بین یک میلیون تا دو میلیون شغل ایجاد شود تا نرخ بیکاری کاهش پیدا کند، برای عملی شدن این مهم، باید تولید را قوی کرده و با قاچاق مبارزه کنیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: چه کسانی اجازه ورود اجناس قاچاق به کشور را می‌دهند؟ برای حل معایب کشور به حرکتی انقلابی و جهادی نیاز داریم؛ برای اشتغال برنامه خوبی ریخته شده است که در صورت پیروزی سالانه حدود ۱.۵ تا ۲ میلیون شغل در کشور ایجاد می‌شود.

وی درباره حقوق های نجومی تصریح کرد: امروز حقوق نجومی در کشور ما از نظر برخی از افراد عیب‌ نیست و حقوق نجومی گرفتن را حق طبیعی خود می‌دانند، ما با انتخاب درست می‌توانیم کشور را از وضعیت فعلی نجات دهیم./856/202/ص

ارسال نظرات