۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۸۹۷۰۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تولید ملی عامل رشد کشور در تمامی عرصه ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، تولید ملی را عامل مهمی در رشد همه جانبه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی دانست و گفت: اگر تولید در داخل کشور افزایش یابد سبب استقلال، خودکفایی، خوداتکایی و رهایی از وابستگی می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، عصر امروز در جمع کارکنان اداره کل با تبریک سال نو، نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال" را نشان از توجه ویژه ایشان به پیشرفت اقتصادی کشور دانست.

وی به اهمیت تولید در کشور اشاره کرد و افزود: امروزه در همه جوامع بشری، تولید از اهمیت خاصی برخوردار است و همه انسان ها به نقش و اهمیت آن واقفند ودر حقیقت، تولید یک شاخص کمال و رشد و قدرت برای کشورها به حساب می آید.

حجت الاسلام ستوده، بیان داشت: غفلت جدی در نگرش به تولید و بایسته های آن، مسیر بهره برداری صحیح از نعمات پروردگار در روی زمین را با آسیب های فراوان روبه‌رو ساخته است که ضرورت دارد در باب اصلاح این نگرش فکری اساسی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه، تولید را عامل مهمی در رشد همه جانبه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: اگر تولید در داخل کشور افزایش یابد حرکت به سوی استقلال، خودکفائی، خوداتکائی و رهائی از وابستگی انجام می‌شود.

وی افزود: تولید باعث تحکیم پیشرفت همه جانبه و تحقق اهداف عدالت و پیشرفت در کشور و استحکام اقتصاد داخلی و جذب سرمایه های بی هدف و سرگردان و سوق آن به سمت کار و تولید می‌شود.

حجت‌الاسلام ستوده در ادامه، راهکار مناسب و اصولی برای پیشرفت جوانان در کشور را، توسعه اشتغال معرفی کرد و اظهار داشت: آسیب های موجود در بین جوانان از بیکاری و وجود اوقات فراغت بی هدف در بین جوانان ناشی می‌شود که اگر استعداد یابی و مهارت سنجی در بین جوانان صورت گیرد و زمینه های اشتغال در بین آنان فراهم شود، هر جوان ایرانی می تواند با کار و تلاش در حرفه ای مناسب، چرخه های اقتصاد مملکت را بچرخاند./202/937/ب1

ارسال نظرات